Max Factor - Crème Puff Blush - 05 Lovely Pink

Ik heb al ontelbaar veel blogposts zien voorbij komen over de blushes van Max Factor. Deze heten de Crème puff blushes. Elke review die ik las was positief! De resultaten zagen er mooi uit en natuurlijk wou ik deze ook proberen. Ik ging langs bij Kruidvat en zag de verschillende kleurtjes liggen in de schappen. In totaal zijn er 4 verschillende kleurtjes beschikbaar, maar ik kocht er maar ééntje. Dat is deze in de kleur 05 lovely Pink. Een mooie, lichte perzik roze kleur met een gouden glans erin. 


De blushes komen in een zwarte plastic verpakking met een doorzichtig deksel met vanboven op een gouden rand. Niet veel speciaals, maar wat wel een pluspunt is, is de sluiting. Deze klikt heel goed dicht. Prima verpakking ook al is het uitzicht niet te veel speciaals.


Deze blushes zijn baked blushes (gebakken blushes). Voor wie dit niet kent, dit zijn blushes die in de oven gebakken worden en daardoor hebben ze een geweldige pigmentatie en hebben een ongelofelijk mooie glans. Daardoor krijg je die perfecte glow op je huid. Daardoor zijn ze zowel geschikt voor de lichte huid als de donkere huid. Zijn ze toch niet goed genoeg als blush? Dan kan je zeker en vast gebruiken als highlighter want de glans is enorm!


Zo ziet de blush eruit geswatched op mijn arm...


En zo op mijn wang aangebracht... Let vooral op de mooie glans die de blush geeft. In het echt zie je de glans pas echt goed.



De blushes kosten €12,99 per stuk. Wel wat duurder maar ze zijn het zeker meer dan waard! Max Factor mag er van mij nog meer aan de collectie toevoegen!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)