H&M - Cream lip colour lipsticks (Nieuwe Beauty lijn)

Je kon al enkele producten voorbij zien komen op mijn blog van de nieuwe H&M beauty lijn die in de grote H&M filialen verkrijgbaar zijn. Vandaag heb ik nog 3 productjes voor jullie, namelijk de nieuwe creamy lipsticks die ze in deze lijn hebben. H&M noemt ze de Cream lip colour lipsticks

Ook de lipsticks komen in een zwart/witte verpakking met de tekst in gouden letters. 


De doosjes zijn verzegeld met een zegeltje aan de bovenkant, zo ben je zeker dat deze nog niet zijn geopend wat ik zeker een pluspunt vindt. Het is niet de eerste keer dat ik thuiskom met een product dat al in de winkel is geopend geweest. Wat ook handig is, is dat ze het zegeltje dezelfde kleur hebben gegeven als de lipstick en dat ook nog eens de naam op het zegeltje staat. Goed bedacht!


Wanneer ik de lipsticks uit de kartonnen verpakking haal, zie ik deze prachtige gekleurde hulzen tevoorschijn komen! H&M had het niet beter kunnen verzinnen. De verpakking van deze lipsticks zijn werkelijk prachtig! De onderkant heeft een gouden kleur, de dop heeft een witte kleur. Love it!


De kleurtjes die ik kocht hebben de namen 009 Peach Fuzz, 002 Kombucha en 013 Amethyst.

(V.l.n.r. Peach Fuzz/ Kombucha/ Amethyst)


De lipsticks zijn erg romig qua textuur en brengen makkelijk aan. Jammer genoeg kunnen ze soms té romig zijn en glijden ze makkelijker van je lippen af en gaat het buiten de lijntjes zitten. Je daagt het best een lipliner in dezelfde kleur om het uitlopen te vermijden! Je zal ze dus door de dag heen ook een aantal keren moeten aanbrengen, zeker wanneer je iets hebt gedronken of gegeten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat de kleurtjes prachtig zijn en goed gepigmenteerd. Het zijn erg mooie en goede lipsticks, maar net een tikkeltje te romig!

009 Peach Fuzz




002 Kombucha 





013 Amethyst



Zoals je hieronder kan zien, gaat de lipstick snel buiten de lijntjes zitten.


Deze lipsticks kosten €9,99 per stuk wat ik wel wat veel vindt voor deze lipsticks. Ik geef liever wat meer zodat ik er eentje van MAC heb. Slecht zijn ze niet echt, maar de prijs/kwaliteit komt niet zo goed overeen. Er zijn veel verschillende kleurtjes beschikbaar in deze collectie en zijn één voor één prachtig.

Hebben jullie deze al getest? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehhh..mooie kleurtjes!
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)