Essence - How to make your face glow make-up box

Essence heeft sinds kort opnieuw een make-up box aan hun collectie toegevoegd. Deze heet de How to make your face glow make-up box. In dit doosje zit er een bronzer, highlighter en blush tesamen verpakt. Heel erg leuk. 

Let wel op want je kan deze boxen enkel kopen in de grotere Kruidvat filialen met het derde schap. 


Zoals de andere boxen komt ook deze in een schattige verpakking. En zoals altijd heb ik daar een zwak voor. Ik kocht al enkele van deze boxen en als ze uitkomen met een box vol gezichtsproducten om te testen ben ik paraat.


Ook deze keer zit er achter het spiegeltje kaartjes verstopt met instructies hoe je het best je make-up kan aanbrengen voor diegenen die daar nog niet zo bekend mee zijn. De bronzer kan aangebracht worden over het gehele gezicht, de blush op de jukbeenderen en de highlighter op zowel de jukbeenderen als het wenkbrauwbot en de kin.


Naast het spiegeltje krijg je ook een klein kwastje bij de box. Ik zeg het niet zo snel, maar dit is eindelijk eens een kwastje waar je gebruik van kunt maken. Hij werkt best goed.



Dit zijn de 3 productjes ... In de bronzer (sun Kissed) en highlighter (glow it up!) zijn er glitters aanwezig, de blush (hello rosy) is mat.





De bronzer is erg van kleur en bevat glitters, wat ik niet graag heb in een bronzer. Ik hou meer van een matte bronzer om te contouren. Ook ziet hij er te oranje uit wanneer je hem op je hand swatched. Niet echt mijn ding. Ik kan hem natuurlijk ook nog altijd als blush gebruiken.

De highlighter is net koel van kleur. Het is een prima highlighter, maar heeft een iets grovere glitter dan ik normaal gewoon ben. Heel erg gepigmenteerd is deze niet, maar er valt wel mee te werken.

De blush is mooi van kleur en heeft een mooie perzik tint. Dit product is mat en geeft een mooie warme kleur.

Hieronder zie je alle producten in één keer aangebracht. Niet echt een wauw-factor, maar voor iemand die nog niet zo lang bezig is met make-up is dit zeker genoeg om moois mee te maken.




Let wel op wanneer je gebruik maakt van de producten. Toen ik ze wou swatchen op mijn hand kreeg ik al meteen fallout. Wanneer je te hard met je kwast in de producten zal duwen, zal dit ook nog erger worden.


Ook benieuwd naar deze box? Je kan deze kopen voor €5,99 per stuk! Ik persoonlijk zou het niet opnieuw kopen en vindt het ook een beetje te duur voor wat je maar krijgt qua kwaliteit.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)