MiXiu - Double color lipsticks - Samenwerking met Bornprettystore

Ik mocht voor de tweede keer dit jaar van de webshop Bornprettystore enkele producten uitkiezen om voor mijn blog te testen. Super leuk natuurlijk! In dit artikel zien jullie twee van de producten die ik heb gekozen. In een volgend artikel zien jullie het andere product zodat ik alles uitgebreid aan jullie kan tonen.


De productjes van vandaag zijn twee lipproducten. Deze zijn van het merk MiXiu. Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord, maar dit is een merk die ze in hun webshop verkopen. Er staan Japanse tekens op de achterkant van de verpakking, dus het zullen zeker productjes zijn die in die omstreken zijn gemaakt. Wanneer ik op de webshop kijk, zie ik dat deze echter ook al niet meer beschikbaar zijn, maar ze verkopen een heleboel soortgelijke productjes.

Deze lipproducten heten de MiXiu - Double Color en hebben zoals de naam het zelf zegt twee kleurtjes. Ik kreeg de kleurtjes 01 en 06 toegestuurd om te proberen.


Wanneer ik de producten voor het het eerst opende, vond ik de verpakkingen meteen leuk! Ze zijn anders dan de verpakkingen van de meeste lipproducten die we gewoon zijn. Geen saaie, ronde hulzen, maar leuke rechthoekige, zwarte hulzen met een gouden glanzende dop. Aan de achterzijde van elk lipproduct zie je de kleur zitten. Heel erg handig wanneer je snel het juiste kleur wilt terug vinden!

Het enige wat een beetje als 'storend' kan overkomen is dat de verpakkingen erg snel volstaan met vingerafdrukken en er daardoor niet meer zo mooi uitzien. Maar goed, het is een klein detail en heeft niks te maken met de uiteindelijke werking van de productjes.


Aan de zijkant van de hulzen vindt je dit schuifmechanisme om de lipstick in en uit de huls te bewegen. Leuk dat ze dit hebben gedaan. Het is origineel bedacht en eens iets anders dan steeds dezelfde verpakkingen.


Laten we beginnen met de eerste kleur (01). Deze lipstick heeft een mooie appelrode en een barbieroze kleur gemengd. Ik ben benieuwd hoe de uiteindelijke kleur eruit zal zien!





Ik geprobeerd om de swatches zo duidelijk mogelijk te maken. Hieronder zie je de lipstickkleurtjes elk apart geswatched, zodat je elke kleur duidelijk kan zien. Links de rode kleur en rechts de roze kleur.


Wanneer ik de kleurtjes samen meng krijg ik deze mooie kleur. Ideaal voor de liefhebbers van rode lippen! Voor mij is het nog steeds te fel van kleur aangezien ik een hele lichte huidskleur heb. Daardoor kan de kleur wat té fel overkomen, maar dat neemt niet weg hoe mooi deze kleur wel is.


 En ook nog eens de kleurtjes naast elkaar ter vergelijking...


Ik moet zeggen dat ik na de eerste swatch enorm onder de indruk was van dit product. Ze glijden op de huid en zijn boterzacht van textuur. Ik was bang dat de kleur snel van de lippen af zou glijden, maar dat ik gelukkig niet het geval!

Ook is de kleur op de lippen niet zo fel van kleur als wanneer ik hem op mijn huid heb geswatched. Hieronder zie je het resultaat wanneer ik hem op mijn lippen heb aangebracht. Deze eerste kleur is echt prachtig op de lippen en blijft erg goed zitten!



De tweede kleur (06) heeft net dezelfde prettige werking.




Alleen heeft deze een donkerroze en een perzikkleur in de huls.


Wat een mooie kleurtjes...


Hieronder zie je opnieuw de kleurtjes samen geswatched.


En dit is het resultaat wanneer je deze twee mooie kleuren samen mengt...


En ook nog eens een vergelijking van de twee...


Zo ziet deze kleur eruit op de lippen. Je ziet dat ze een stuk minder fel zijn wanneer ze op de lippen zijn aangebracht dan wanneer ze op mijn hand zijn geswatched. Maar de kleurtjes zijn nog steeds erg mooi.


De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd, boterzacht en brengen erg makkelijk aan. Ook voelen ze erg fijn aan op de lippen. Je voelt bijna niet dat je ze aanhebt en ze blijven ook nog eens erg goed zitten!

Ik ben alvast heel erg fan van deze productjes. De productjes kan je hier weervinden. De prijs lag rond de $3 per lipproduct. 

Bekijk zeker even hun webshop want ze hebben nog super veel leuke productjes!

Ik heb ook nog een leuke korting voor jullie! Gebruik de code KBYH10 en krijg 10% korting en gratis verzending bij je bestelling!

Wat vinden jullie?

Thanks to Bornprettystore for sending me these products!

xx Kimberley





Reacties

Unknown zei…
Oehh...ik vind ze beide erg mooi zowel van kleur als de verpakking :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)