Jil sander - Sun

De zon is momenteel buiten ver te zoeken, maar ik heb ze weer in huis gehaald door deze parfum aan te schaffen van Jil Sander. Deze heet namelijk Sun! Niet echt een parfum dat je in de winter zou kiezen om te dragen, dat klopt! Maar mijn ogen vielen er namelijk op aan de kassa van het Kruidvat en ik wou hem al een hele tijd testen. Nu hij zo goedkoop was, heb ik hem dan maar gelijk meegenomen.


De verpakking doet mij heel erg denken aan een zonnebrandcrème. Ik denk dat het komt door de wit/gele verpakking die het flesje heeft. Het is ook een echt zomergeur, maar je kan hem perfect ook in de winter dragen. Ik kijk nooit naar het seizoen wanneer ik een parfum draag, enkel naar wat ik die dag zin in heb.


De geur is vooral zoet, licht en fris. De topnoten zijn citrus en zoete oranjebloesem. Het hart bestaat uit iris, ylang-ylang, heliotroop en anjer. De basis is dan weer warm en zoet door de vanille, witte tonkaboon, ceder en benzoin die erin zit.


Het leukste aan deze parfum is dat hij ook nog eens heel betaalbaar is. Voor een flesje van 30ml betaal je slechts €20! Lekker budget proof!

Probeer deze zeker eens de volgende keer je deze in de winkel ziet liggen! Hebben jullie deze al geprobeerd? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley




Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)