Morphe Palettes - 35 Color Taupe palette & 35 color It's Bling palette

Vandaag ben ik erg enthousiast om jullie volgende producten te tonen! Ik heb namelijk 2 van de welbekende en populaire Morphe brushes palettes gekocht. Ik heb er nog een aantal op mijn verlanglijstje staan, maar dit zijn de enige 2 palettes die ik wou die nog niet uitverkocht waren! Ze gaan redelijk snel dus als je ze kan scoren, wees er dan snel bij!

De 2 palettes die ik kocht zijn de 35 color taupe palette en de 35 color It's bling palette. Beide erg mooie items. Laten we ze even van dichterbij bekijken.

De palettes komen allemaal in een zwarte kartonnen doos met het logo aan de voorkant. 


Wanneer ik de kartonnen verpakking eraf haal, zie ik dat de palettes ook nog eens in bubblewrap verpakt zitten! Ze zijn dus heel erg goed ingepakt zoals je kan zien.


Zonder de bubblewrap zien de palettes er zo uit... Het zelfde logo als op de kartonnen verpakking. De palettes zijn matzwart en zijn niet zo heel dik als ik had verwacht. Jammer genoeg vindt ik de verpakking zelf niet zo heel erg stevig aanvoelen. Wanneer ik in het midden op de palette duw, duw je de bovenkant tegen de oogschaduw aan. Ik denk dat je deze best snel stuk gaan wanneer je ze moest laten vallen. Ik bewaar ze best in de bubblewrap zodat ze goed beschermd zitten.


Op de achterzijde van elke palette staat er een stickertje met de afkorting van de palette. 


Laten we de palettes even van dichterbij bekijken.

35 Color Taupe palette

Deze palette heeft prachtige taupe- en bruine kleuren in verschillende gradaties. Er zitten zowel matte, shimmer en metallic texturen in de palette waardoor je er heel wat diverse looks mee kan maken.


Ik hou van deze soort kleuren! Ook de pigmentatie van deze oogschaduwkleuren is geweldig. Vindt je merken zoals Urban Decay en Too Faced geweldig, maar veel te duur? Dan zijn deze palettes een prima vervanging! Je hebt 35 verschillende kleuren om mee te spelen en dat voor een aardige prijs!


De oogschaduwkleuren zijn heel erg zacht qua textuur en hebben geen fallout! Je kan ze dus naar hartelust en zonder problemen met veel liefde gebruiken! Ook de matte kleuren hebben een goede pigmentatie en geen fallout, wat meestal wel het geval is bij matte texturen. Hieronder enkele swatches...



35 color It's bling palette 

Ook de tweede palette heeft prachtige gepigmenteerde kleuren in de verschillende texturen, enkel de kleurtjes zijn anders. Ik wou van dit merk ook een palette met wat kleurtjes, maar geen gekke en te opvallende kleuren zoals hun palette met fluo kleurtjes! Ik denk dat dit best wel een mooi alternatief is.


Zoals je kan zien lopen de kleurtjes mooi over van licht naar donker en zit er van alles wat in! Je kan er dus heel wat kanten mee op!




Ik ben verliefd op deze producten en heb er nog zeker en vast een aantal op mijn verlanglijstje staan! Voor €24,99 heb je al een palette met 35 kleuren! Ik kocht mijn palettes via Boozyshop, maar ze zijn ook verkrijgbaar via Themakeupspot!

Neem zeker even een kijkje!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauw twee prachtige Palette's, het pigment ziet er super uit :) X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)