Opgemaakt/ Empties #28

Het is weer tijd voor een opgemaakt artikel aangezien ik weer enkele producten heb opgebruikt. Benieuwd naar wat ik heb opgemaakt en wat ik van de producten vond? Dat alles vindt je in dit artikel!

Ik heb een heel erg droge en problematische huid. Dit varieert van eczeem tot allergische reacties. Mijn huid heeft het al allemaal meegemaakt. Telkens ik een makeup remover gebruikte kreeg ik een allergische reactie en mijn huid brandde enorm. Ook bij merken zoals L'oréal, Garnier, enz.. had ik deze problemen tot ik deze van Bioderma kocht. Deze heet de Sensibio H2O en is speciaal voor de gevoelige huid en bevat geen parabenen en andere schadelijke stoffen! 

Deze is heel erg fijn, reinigt enorm goed en dit is voorlopig de enige waar ik geen problemen mee heb. Het enige nadeel is dat deze niet zo heel goedkoop zijn, maar je doet er wel heel lang mee. Je kan deze gewoon bij de apotheek aanschaffen! Mijn favoriet en zeker een aanrader!


Nog een favoriet is deze micellaire shampoo van Nivea. Deze roze variant is bedoeld voor de gevoelige en kwetsbare hoofdhuid en bevat geen siliconen. Hij heeft een zachte, neutrale geur, maar ruikt heel erg fijn en schuimt enorm goed. Ook maakt hij mijn haar helemaal schoon en zacht. Heel erg fijn product die ik ook steeds opnieuw aanschaf. Te koop bij de supermarkt en Drogisterij zoals Kruidvat.


Ook maakte ik enkele doucheproducten op. Deze van het merk Diamond Co heeft de naam Radiant Ruby en had een felroze kleur toen ik deze kocht. Ben je benieuwd hoe het product eruit zag, kan je altijd even op mijn instagram pagina kijken. 

Deze bad- en douchegel komt uit de Action en had een aangename bloemige geur, maar ik was de geur snel moe. Ook schuimde deze bijna niet toen ik hem gewoon onder de douche gebruikte. Ook had ik de indruk dat deze mijn huid uitdroogde nadat ik hem gebruikt had. Het was niet echt een favoriet en zal hem niet snel opnieuw kopen.


Wel een absolute topper is deze nieuwe Be Happy douchegel van Kneipp. Deze ruikt GOD-DE-LIJK!!! Deze ruikt naar mandarijnen en vetiver (een grassoort), en ruikt heerlijk citrusachtig. Dit is de ideale zomergeur en je blijft hem ook heel lang ruiken nadat je je met deze hebt gewassen! Van deze staan er al weer een paar op voorraad! Ook deze is verkrijgbaar bij de supermarkt en drogist! 


De laatste douchegel deze keer is deze van The Body Shop met de geur Shea, een heerlijke warme geur die ik meer geschikt vindt voor de koudere maanden maar hij blijft één van mijn favoriete geuren. Van deze heb ik er ook nog op voorraad staan.


Nog een terugkomende favoriet, wat blijkbaar het thema is deze keer, is deze gezichtsscrub van L'oréal. Deze heeft een heerlijke kiwi-geur en is een heerlijke, lichte scrub met echte kiwi-zaden. Deze werkt heel erg fijn en maakt mijn huid enorm zacht. Een topper en aanrader!


Een product dat ik een hele poos terug via een Deauty Box kreeg is deze Cougar - Bee Venom night moisturizer. Deze moisturizer voor 's nachts bevat echt bijengif die in het product verwerkt zit, let dus op met allergische reacties! Ik had er zelf geen problemen mee maar toen ik deze gebruikte voelde mijn huid elke keer wel trekkerig aan, wat voor een moisturizer niet echt zou mogen. Verder dan dat werkte hij wel fijn.



Ik smeer elke dag handcrème op en ik heb al heel wat tubes opgemaakt de afgelopen jaren. Deze van Kneipp is ook een favoriet die ik steeds opnieuw koop. Aangezien ik een enorme fan ben van citrusgeuren, is deze dan ook een absolute topper want deze ruikt heerlijk fris naar citroen. Hij trekt ook redelijk snel in de huid en voelt lekker licht en waterig aan.


Deze lipolie met de naam So soft lip oil van Zoella (merk van You tuber Zoe Sugg), die ik opmaakte, had een heerlijke kersengeur. Het product zelf was erg fijn en verzorgde de lippen erg goed. Heerlijk als je vaak last hebt van droge lippen. Jammer genoeg was deze van een Limited Editie en is niet meer verkrijgbaar. Andere producten van dit merk zijn verkrijgbaar bij drogisterij Di.


Ook maakte ik een tube van mijn favoriete mascara op. Dit is de Maybelline - Great Lash Mascara in Blackest Black. Deze geeft je wimpers een mooie lengte en separeert je haartjes goed. Ook geeft het een mooi natuurlijk, maar voller effect!


Dan maakte ik ook nog een aantal maskertjes op. Deze van het merk Holika Holika kreeg ik gratis bij een bestelling bij Boozyshop een tijdje terug. Deze heet het Before Mask Sheet Office Attendance. Dit masker is er eentje voor de vermoeide huid tegen te gaan. Wanneer je wakker wordt, breng deze aan op je gezicht en de zwellingen in je gezicht zullen verminderen. Zo ben je weer fris en fruitig om naar school of je werk te vertrekken. Fijn product!

Deze is ook zo te koop bij Boozyshop voor €2,95.


Het volgende masker is er eentje van het merk Jiinju Beauty. Deze vondt ik bij Kruidvat in de winkel zelf. Daar stond een stand met allemaal verschillende maskertjes en diertjes op. Natuurlijk ging ik voor de vogelvariant! Dit masker is een Egg white sheet masker die een mooie glow aan je huid moet geven. Dat deed deze ook! Heel fijn maskertje en een aangename, zachte geur.


Natuurlijk kon een Hydrogel lip masker van de Action niet ontbreken! Eén van mijn favoriete producten die zeker zijn werk doet!


Volgend maskertje kreeg ik toegestuurd in een perspakket van het merk Biovène om te testen. Dit is een night repair mask. Dit maskertje breng je aan net voor het slapen. Deze bevat komkommer en cacao boter en zorgt voor een hydratatie en stralend gezicht. Een heerlijk maskertje om uit te proberen. Deze zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en wanneer je 3 maskertjes koopt, kosten ze €5 voor 3! Deze zijn vegan en dierproefvrij!


Als laatste maakte ik ook nog een zakje wattenschijfjes op en een pakje reinigingsdoekjes die ik gebruik om swatches weg te vegen. Beiden zijn van de Aldi.



Dit waren weer alle productjes die ik voorlopig opmaakte. Heb jij al enkele van deze producten getest? Wat vondt je ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)