Bath & Body Works - 3 body mists

Het Amerikaanse merk Bath & Body Works is jammer genoeg in Europa niet verkrijgbaar. Voor wie veel naar You Tube filmpjes kijkt en de bekende beautybloggers en vloggers volgt, zullen dit merk ongetwijfeld wel kennen. Ze zijn het meest bekend om hun grote kaarsen en de verschillende bodymists met bijhorende bodylotions en douchegels. Wanneer je deze via Ebay wil kopen betaal je enorm veel geld omdat ze zo populair zijn.

Nu was ik een paar weken terug in Curacao op vakantie en ik zag daar de verschillende bodymists, douchegels en bodylotions in de verschillende winkels in de toonbanken staan. Kaarsen kon ik echter niet vinden. Natuurlijk moest ik de bodymists even van dichtbij bekijken en ruiken. Er was een actie waarbij je 3 mists mocht kiezen voor maar $20! Ik heb uit het grote assortiment mijn 3 favorieten eruit gekozen en laat ze vandaag aan jullie zien. 


Sweet Pea


De eerste geur die ik kocht zag ik al veel voorbij komen bij de bekende beautybloggers. Dit is namelijk ook de favoriet van Megan Rhienks (Megan Rosette) op You tube. Voor wie niet zo van zwaardere geuren houdt, is deze perfect! Het is een opwekkende en frisse, zachte geur met een mix van frambozen en rozenblaadjes. Heerlijk voor in de lente en zomer wanneer je een lichte geur wil dragen.

  1. Top Notes
  2. Heart Notes
  3. Base notes




Moonlight Path

Ook de tweede geur is een zachte geur (ik hou niet zo van sterke geuren en krijg er instant hoofdpijn van). Deze geur is een zachte blend van lavendel, lelies, eikenmos en muskus. Ik ben normaal niet zo voor lavendel en muskus, maar bij deze geur zou je niet zeggen dat deze aanwezig zijn. Denk aan verlichte paden in een prachtige tuin in het maanlicht en elfjes. Daar past deze geur enorm bij ;). 



  1. Top Notes
      Sheer Lavender, Bergamot
  2. Heart Notes
      Star Rose, White Jasmine, Violet, Ylang Ylang, Lily of the Valley 
  3. Base notes
  4. Sandalwood, Vetiver, Oakmoss, Vanilla, Amber, Soft Musk

    • Capri Seaside Citrus

      De laatste geur die ik kocht is een citrus geur. Natuurlijk één van mijn favoriete geuren die niet mocht ontbreken. Jammer genoeg heb ik nu pas gelezen dat deze geur niet meer in omloop is. Ik heb deze op goed geluk nog kunnen scoren.



  1. Top Notes
  2. Heart Notes
  3. Base notes

De flesjes bevatten elk 236 ml dus je kan zeker een hele tijd ermee voort. Wanneer je op reis gaat naar Amerika, ga deze zeker eens ruiken in de winkel. Er zijn erg veel verschillende geuren te koop!

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)