100 jaar Maybelline lipsticks - Coral Tonic & Pleasure Me Red

Maybelline is 100 jaar geworden en dit vieren ze door enkele van hun succesvolle producten opnieuw uit te brengen en dit met een speciale verpakking (andere sticker). Ik zag hiervan 2 lipsticks in de schappen staan en vond het wel leuk op deze uit te proberen. De kleurtjes zagen er alvast veelbelovend uit.

De kleurtjes die ik kocht zijn 422 Coral Tonic en 457 Pleasure Me Red.


Zoals ik al zei hebben beide hulzen een nieuwe verpakking voor de gelegenheid van hun verjaardag.

422 Coral Tonic

De eerste lipstick heeft een prachtige koraalkleur. Deze lipsticks zijn ook verkrijgbaar in de colorsensational lijn, dus het kan zijn dat je deze al in jullie collectie hebt liggen! Deze zijn enkel heruitgebracht. Ik had ze echter nog niet, dus heb ze aangeschaft om te proberen.




De lipsticks zijn erg zacht van textuur en romig. Daardoor zijn ze heel makkelijk aan te brengen. Kleverig zijn ze niet en de kleur is mooi gepigmenteerd! Op zoek naar een mooi koraalkleurtje voor deze zomer? Dan is deze zeker een aanrader!


547 Pleasure Me Red

Ook kocht ik een kleur die ik niet in mijn grote collectie heb liggen, namelijk een donkerrode klassieke rode lipkleur. Natuurlijk moet iedere make-up lover een kleur zoals deze in haar collectie hebben! Deze kleur doet mij heel erg denken aan Marilyn Monroe!




Aangezien ik een erg bleke huid heb, ziet een donkerrode kleur er bij mij snel too much uit en draag ik deze kleuren nooit. Maar alsnog leuk om in mijn stash te hebben.


Deze lipsticks zijn nu verkrijgbaar en liggen in de schappen bij Maybelline. Natuurlijk te vinden bij Kruidvat in België en Nederland en bij Trekpleister in Nederland. Ze kosten €12,99 per stuk, maar zijn het meer dan waard.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)