TMI (Too Much Information)Tag

Op de site van VeraCamilla.nl zag ik deze TMI tag. Ik vond deze tag leuk om te lezen en besloot deze ook eens in te vullen! Hebben jullie zin om hem ook in te vullen? Laat jullie blog achter in de comments zodat ik hem ook eens kan lezen :). 


1. Wat draag je?
Mijn werkkledij. Ik kom net van mijn werk!

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja 

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja

4. Hoe lang ben je?
1.73 m

5. Hoeveel weeg je?
Veel te veel ;)

6. Heb je tattoo’s?
Nee

7. Heb je piercings?
Nee

8. OTP?
??????

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Chuck & Blair van Gossip Girl


10. Wat is je favoriete serie?
Gossip Girl & Vampire Diaries

11. Wat is je favoriete band?
One Republic

12. Wat mis je?
Mijn opa die een paar jaar geleden is gestorven

13. Wat is je favoriete liedje?
Avicci - wake me up


14. Hoe oud ben je?
25

15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Humor

17. Wat is je favoriete quote?
"I like my money right where I can see it, hanging in my closet"

18. Wat is je favoriete acteur?
Ian Somerhalder 


19. Wat is je favoriete kleur?
Geel 

20. Harde muziek of zachte muziek?
Alle 2

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik heb geen speciaal plekje

22. Hoe lang douche je?
ongeveer 10 min

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
ongeveer 10 min

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja 

25. Wat is een turn-on?
Een mooie glimlach

26. Wat vind je een afknapper?
Geurtjes (zweet,...)

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Heb ik niet, zou wel graag een account aanmaken, maar ik klap dicht eens er een camera aanstaat

28. Heb je angsten?
Ja, ik ben niet zo verzot op poppen (van die oude porseleinen poppen) en ik ben bang om in een kelder te gaan (te veel scary movies gekeken ;) )

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een filmje van mishandelde dieren gekeken

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vandaag

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Heb ik niet

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Kevin Valgaeren - de ziener

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Game of Thrones

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vriend

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Mijn vriend

36. Wat is je favoriete eten?
Alles waar pasta in zit :)

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Venetië, Corfu (Griekenland), Kroatië en Egypte :)

38. De laatste plaats waar je was?
Op mijn werk 

39. Heb je een crush?
Ja, mijn vriend ;)

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vandaag

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Kan ik me niet herinneren

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zure snoepjes!


43. Welke instrumenten speel je?
Ik kan enkel 1 liedje op een blokfluit spelen, omdat dit moest op school en dit kan ik nog steeds vanbuiten :p

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn rosé gouden uurwerk van Michael Kors

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Paardrijden

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Jason Derulo - Trompets



47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Zal moeilijk gaan als ik er geen heb :p

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren was het een luie zondag waarin ik niet veel heb gedaan. Een beetje op de xbox, filmpje kijken en op pc.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen wie deze wil invullen! Have fun :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)