L'oréal color riche - Le vernis pastels 2014 Lentecollectie

Ik heb in het verleden al een aantal lakjes uit deze lijn van L'oréal op mijn blog gereviewed en ik ben keer voor keer razend enthousiast geweest over deze producten. Deze keer heb ik opnieuw 2 lakjes van deze lijn maar dan wel uit de nieuwe lentecollectie. Er zijn 5 nieuwe kleurtjes aan het assortiment toegevoegd en het zijn alle 5 leuke pasteltintjes.


Ik kocht de kleurtjes 850 lemon meringue en 851 nouvelle vague. Een zeer lichtgele kleur en een lila kleurtje. Ideaal voor deze lente.



850 lemon meringue 



851 nouvelle vague


De lakjes zijn over het algemeen heel goed dekkend, zeker voor pastel kleurtjes. De meeste pasteltinten zie je bijna niet terug op je nagels, maar deze zijn heel erg goed te zien. Wel kan ik aanraden om 2 laagjes aan te brengen om zeker te zijn.

Je kan deze lakjes kopen voor €5.99 bij de drogist.

xx Kimberley

Reacties

Ze zien er mooi uit!
Ze zijn idd mooi van kleur, maar wat ik wel merk is dat het ene kleurtje (het lichtgele) sneller loskomt dan het andere kleur!
Unknown zei…
Prachtige kleuren <3
Unknown zei…
Ik ben echt dol op pastelkleuren!
Ik ook, lekker fris! Jammer dat niet alle lakjes zo goed dekkend zijn. Meestal is het mooi in het flesje maar doorzichtig op je nagels :p

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)