Maybelline Color Show Bleached Neons nagellakjes

Toen ik de eerste maal de reclame zag van deze nieuwe lakjes wist ik meteen "die moet ik hebben". Ik ben helemaal fan als het aankomt op neon nagellakjes. Deze zijn zo leuk om te dragen in de zomer. Helaas zijn ze niet superneon, maar zijn het meer donkere pasteltinten. Er zijn in totaal 4 kleurtjes verkrijgbaar, maar ik kocht er maar 3. De groene kleur was namelijk uitverkocht.

De kleurtjes die ik wel kocht zijn 241 Sun Flare, 242 Coral Heat en 243 Tropink.
De lakjes zijn makkelijk aan te brengen, hebben een superfijne kwast en ze dekken heel erg goed. Eén laagje en ze zijn al goed dekbaar, maar voor een mooiere finish zijn twee laagjes beter.



Swatches:

 
241 Sun Flare


Eén laagje aangebracht


 Twee laagjes aangebracht


 242 Coral Heat


 Eén laagje aangebracht


Twee laagjes aangebracht


243 Tropink


 Eén laagje aangebracht


Twee laagjes aangebracht


 Deze lakjes kosten €3.99 per stuk, wat helemaal niet veel is voor een fijn lakje. Ze drogen wel semi-mat, maar met een topcoat geven ze een mooiere glans. Ik ben fan!

Je kan deze vinden bij de drogisterij zoals Kruidvat bij de Maybelline schappen.


xx Kimberley











Reacties

Unknown zei…
Deze nagellakjes zien er mij helemaal geweldig uit!
Ze zijn mooier in het echt dan op foto :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)