2B Lipstick.

2B is een make-up merk dat je kan vinden bij het Kruidvat. Normaal gezien kijk ik eerder bij Catrice en Essence of ze nieuwtjes in de rekken liggen hebben, maar deze keer viel mijn oog op de lipsticks van het merk 2B.
Ik wou wel eens een lipstick van dit merk proberen want ik had eerder nog niks van dit merk uitgeprobeerd. Ik nam één lipstick mee naar huis in de kleur 16 Fuchia crush. Deze laat ik vandaag aan jullie zien.





De lipsticks hebben een leuke verpakking; een grijze verpakking met een knalroze dop. Het is eens wat anders of die saaie standaard zwarte verpakkingen.












De lipstick heeft heel veel pigment! Toen ik hem aanbracht dacht ik 'WAUW, die is fel!'. Wanneer je dus op zoek bent naar een felle en goed gepigmenteerde fuchia lipkleur kan ik jullie deze heel erg aanraden. Ook brengt hij makkelijk aan. Wel vind ik wanneer je heb hebt aangebracht, dat hij wat droog aanvoelt. Voor de rest valt hij prima mee. Hij blijft ongeveer een 5-tal uurtjes zitten (bij niet eten en drinken).

Voor €4.95 zijn deze lipsticks best oké, je kan ze vinden in een wijde variatie aan kleurtjes!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
prachtige kleur ♥ en mooie swatch foto xx
Unknown zei…
Ik loop eerlijk gezegd ook altijd het 2B schap voorbij. Wel een mooie lipstick!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)