L'oréal Infallible Nail Polish

L'oréal heeft weer nieuwe lakjes in de schappen liggen. Deze heten de L'oréal Infallible Nagellak en zijn beschikbaar in 14 verschillende kleuren. Toen ik de reclame zag van deze lakjes was ik meteen enthousiast. De Color Riche lakjes van L'oréal zijn steeds een favoriet geweest van mij en toen ik zag dat ze met nieuwe lakjes op de markt kwamen, was ik meteen blij! Ik kocht de kleurtjes 005 Irresistible bonbon en 020 Fuchia for life.



Deze lakjes zijn duo nagellakjes. Aan de ene kant heb je de gewone nagellak en aan de andere kant heb je een speciale topcoat die ervoor moet zorgen dat je nagellak tot wel 12 dagen blijft zitten! Als dit waar is, dan zijn deze zeker een super goede vervanging van de gelnagels. Ook zorgt de topcoat ervoor dat je nagellak intensiever wordt van kleur en er nog mooier uitziet. Ook geeft het je nagels een mooie en gezonde glans.

 Boven: 020 Fuchia for life / Onder:  005 Irresistible bonbon



De verpakking is simpel. Een simpele zwarte huls houdt de lakjes vast. Je kan de lakjes uit de huls halen zodat je ze makkelijker kan gebruiken. Ook het kwastje is makkelijk hanteerbaar.

 De lakjes


De topcoats

De lakjes zelf hebben een intense kleurpigmentatie en deze zorgen voor een mooie en gelijke dekking. Wanneer ik één laagje heb aangebracht zitten deze al mooi. De lakjes bevatten ook flex-hars. Dit zorgt ervoor dat je lak flexibel blijft en dat deze stevig op je nagel blijft vastzitten. Doordat deze goed vastzit, brokkelt deze dan ook niet meer af na twee dagen! Wanneer je de gewone lak hebt aangebracht droogt deze heel erg snel. Zo kan je snel daarna de topcoat aanbrengen.

Swatches:


 Zonder topcoat


 Met topcoat


 Zonder topcoat


Met topcoat

Wat ben ik enthousiast over deze lakjes! Ik heb een nieuwe favoriet gevonden! Ze blijven inderdaad heel erg goed en lang zitten en de dekking is super. Meer kan je niet verwachten van een lakje. L'oréal heeft zeker zijn best gedaan! De lakjes kosten €10,99 per stuk en dat heb ik er zeker voor over. Je kan deze vinden bij de drogisterijen en parfumerie. 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)