Essence Big Bright Eyes Highlighter

Ik zag dit make-up product al bij menig beautyblogger voorbij komen. Ik heb het over de nieuwe highlighter 'Big Bright Eyes'  in het assortiment van Essence. Meestal gebruik ik highlighters in pressed vorm, maar ik vond deze er wel handig uitzien om te gebruiken voor in mijn binnenste ooghoeken. Natuurlijk kan je hem ook gebruiken onder je wenkbrauwbot. Wat je zelf het liefste hebt natuurlijk.




Het potlood heeft een zachte textuur die de ogen meteen een frisse look geven. Doordat hij zo romig is, glijdt hij ook makkelijker en brengt hij makkelijker aan. Een heel fijne highlighter! Je kan hem vinden bij de drogisterij zoals Kruidvat voor €1.99.

Reacties

Unknown zei…
Ziet er erg goed uit!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)