Opgemaakt/Empties Mei & Juni 2020

Het is weer tijd voor een opgemaakt artikel. Aangezien ik in mei niet zoveel producten had opgemaakt heb ik het artikel voor 2 maanden gemaakt. Het is nog steeds niet zo heel veel maar ik ben aan heel veel nieuwe producten begonnen en/of aan meerdere (grote) producten bezig.

Ben je benieuwd wat ik in mei en juni heb opgemaakt? Kijk dan gerust verder...


De eerste 3 producten zijn van het merk Nivea. Die brachten onlangs deze Fresh Blends collectie op de markt. Er zijn 3 verschillende geuren in de collectie (ook nog een raspberry blueberry almond milk variant maar deze was niet verkrijgbaar waar ik deze kocht). 

De geuren die ik wel kocht zijn Apricot Mango Rice Milk & Watermelon Mint Coconut milk. Typsische geurtjes voor deze zomer die heerlijk ruiken! De douchegels zijn 100% vegan! En de flessen zijn gemaakt van tot wel 100% gerecycled plastic. Ook de flessen zien er leuk uit! Heerlijke producten waar je een gezond ogende en zachte huid van krijgt. Zeker een aanrader deze! 


Ook maakte ik 2 douche producten op van het merk Le Petit Marseillais. Ik koos voor de geur Mediterraanse granaatappel en eentje met de geur Bio pompelmoes en Bio Thym, waar ik pas achteraf achterkwam. Ik had de afbeelding van de pompelmoes gezien en snel meegenomen, maar ik had er niet opgelet dat er ook Thym op afgebeeld stond, en als ik ergens niet tegen kan, zijn het kruidige geuren. Dit was dan ook geen favoriet omwille van de Thym geur, voor de rest wel een fijne douchegel qua werking.

Die met de granaatappel geur was wel een toppertje! Ook de werking van deze was erg fijn! Beide heel hydraterend, wat ik goed kan gebruiken met mijn droge huid.


Dan nog 2 dezelfde producten zijn deze deo's van Sanex. Jammer genoeg waren deze geen favoriet, puur omdat ze een witte waas op mijn kledij en oksels zelf achterlieten, en dat wil je nou net vermijden bij een deo! De ene deo is de dermo hypoallergenic 24h anti-transpirant en de dermo extra control micro talc 48h anti-transpirant deo, die ook qua geur niet mijn ding was. Deze koop ik niet opnieuw!


Het volgende product is een Moisturising Facial Wash van het merk Simple. Dit product zat in een beauté et vogue box die ik eens kocht. Het is een merk uit de UK en is speciaal gemaakt voor de gevoelige huid. Ook heeft dit product een gel structuur en schuimt deze niet! Er zitten geen parfum of toegevoegde artificiële kleuren in het product. Ook geen alcohol, wat je huid uitdroogt en geen parabenen. Ook zijn ze niet op dieren getest! Het was niet één van mijn favoriete skincare producten, maar was zeker oké.


Van het merk Hansaplast gebruikt ik deze herstellende voetcrème op. Heerlijk verkoelend! Deze doe ik altijd op voor het slapen en  mijn voeten voelen super zacht aan! Ideaal voor mensen met een droge huid! Deze hydrateert heel erg goed!



Van het merk Clinique maakte ik opnieuw eentje van de dramatically different moisturizing gel op en ik ben nu aan een andere van Clinique bezig, maar ik denk dat ik toch de volgende keer terugkeer naar deze! Nog steeds een grote favoriet en een aanrader!


Ook maakte ik dit gezichtsmasker op van bij de Action. Dit sheet masker met vitamine c was heel erg hydraterend en verkoelend! Zeker een goed masker voor de lage prijs.


Deze lippenbalsem van Labello met de naam Light kiss is een heel erg fijn product! Er zit ook een heel licht korreltje in het product die een lichte scrub aan je lippen geeft. Dit is ook een product dat ik al meerdere keren kocht. 


Als laatste een product dat ik niet echt opmaakte, maar niet meer gebruik omwille van het resultaat. Deze Olaz Deep Hydrating Eye gel kreeg ik in een Beauté et vogue box en toen ik hem een week gebruikte, merkte ik dat hij begon te branden onder mijn ogen waar ik hem ook moest gebruiken. Naarmate hoe langer ik hem gebruikte, hoe erger het werd. Daarom wil ik hem nu ook niet meer verder gebruiken. Ik gebruik er nu eentje van Clinique en deze is wel geweldig! Deze zien jullie later nog passeren.

Dit waren weer alle producten deze keer! Zitten er favorieten van jullie tussen?

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)