Rude Cosmetics - Blackjack Eyeshadow Palette - Mean Girl

Het is altijd leuk om nieuwe merken en hun producten te ontdekken. Rude Cosmetics is heel erg populair de laatste tijd en ze brengen ook heel wat oogschaduw palettes uit de laatste tijd. Ik probeerde eerder hun primers op oliebasis en hier was ik heel erg blij mee. Nu zag ik deze Blackjack Oogschaduw palette met de naam Mean Girl. Deze heeft heel wat mooie tinten, maar ik was voornamelijk benieuwd naar de rood/roze tinten die ik erg mooi vind. 

Zoals de naam al doet vermoeden heeft de afbeelding op de palette vooraan natuurlijk te maken met gokken en blackjack. Origineel is het wel! Ook heeft de palette een kartonnen verpakking, wat ook fijn is en beter voor het milieu.



Het palette bevat een grote handige spiegel voor onderweg en heeft verder 21 verschillende oogschaduwkleuren. De palette is lichtroze van kleur aan de binnenkant en de oogschaduws hebben ook allemaal namen gekregen, wat je niet snel verwacht bij 'grotere' palettes. Er zitten 10 matte kleuren en 11 metallic tinten in de palette.

De palette is een mooie mix van koele en warme kleuren en ook de finishes zijn mooi verdeeld. Vooral de rode/roze tinten trokken mijn aandacht.



De textuur van de oogschaduws is zacht en ze hebben een mooie pigmentatie wanneer je ze swatched op je arm. Wanneer ik ze op de ogen aanbracht moest je ze wel wat opbouwen, maar het resultaat is wel mooi. Bij het opnemen van het product met een kwast, kreeg ik enorm wat kickback en fallout op het gezicht. Je kwast dus goed aftikken als je deze palette gebruikt.

Rij 1

You Bet!/ Bachelorette/ Non-negotiable/ B,Bye/ Natural/ High Odds/ Shenanigans

Rij 2

Sacred Money/ Cosmopolitan/ Las Vegas/ Oh, Please/ Luxury/ Secrets/ Spill the tea

Rij 3

Take me out/ Like a movie/ Deepest Desire/ Break-even/ Low Odds/ Limousine/ Jackpot

Dit is de look die ik maakte met de palette. Heel erg tevreden met het resultaat!




Het merk Rude Cosmetics is o.a. verkrijgbaar bij Drogisterij Di, maar degene die ik kocht komt van de webshop Boozyshop! De palette is momenteel in de sale en kost €16,95 bij Boozyshop en €15,99 bij DI! Zeker een aanrader!

xx Kimberley

ps: dit is nog één van mijn reviews die ik heb geschreven van voor nieuwjaar! Ik ben nog steeds bezig aan mijn now buy year. Er zullen af en toe nog reviews online verschijnen die ik nog staan heb :)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)