Empties/Opgemaakt Feb 2020 + Kleine update no buy year

De tweede maand van mijn no buy year is aangebroken en ik heb ook in de maand februari weer een aantal producten opgemaakt/ gedecluttered. Deze producten laat ik jullie vandaag weer zien. Het was een korte maand en ook heb ik niet zo heel veel ineens opgemaakt, maar er zitten toch een aantal producten weer in mijn mandje.

Eerst en vooral deze witte fles. Deze is niet van een onbekend merk, maar van de Zoella - Splash Botanics collectie. Deze heet de Drench Me Bubble bath soak. Het probleem met deze verpakking is dat de buitenkant van karton is gemaakt en wanneer je deze in combinatie met water gebruikt, gaat deze stuk! Dit is mij dus overkomen, maar daardoor ging het product zelf gelukkig niet kapot. 

Deze collectie is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar en binnenkort stopt Zoella ook met haar producten te verkopen. Deze was wel fijn! Ik heb er gelukkig nog eentje in voorraad staan.


Ook heb ik deze maand een favoriet ontdekt! Deze L'Oréal - Hydra genius Aloe Water is een geweldig product voor de droge huid! Ik heb een heel erg droge huid en heb zeker en vast een hydraterend product nodig elke dag. Deze is daar perfect voor. Het is een soort waterachtige gel die heel erg verkoelen en hydraterend is voor het gezicht. Ik heb al veel verschillende meningen over dit product gehoord, maar ik ben er alvast erg tevreden over! Ook van deze heb ik nog een back-up staan en is zeker en vast aan te raden!


Een product wat ik niet opmaakte is deze Honeymania bodybutter van The Body Shop. Ik kan gewoon niet tegen deze geur en hij staat ook al een tijdje in mijn kast. Ik durf het dan ook niet meer te gebruiken ivm de houdbaarheidsdatum. Ik ben heel erg fan van de producten van The Body Shop, maar deze is het niet voor mij.


Een terugkomende favoriet van mij is deze Kneipp Douchegel met mint-eucalyptus. Als je deze ziet verschijnen weet je dat ik ziek ben geweest, want dit is mijn go-to bij een verkoudheid, enz... Zeker een aanrader! Het zet je luchtwegen goed open en je voelt je meteen al een stuk frisser.


Nog een doucheproduct die jullie al een paar keer voorbij hebben zien komen, is deze douche foam van het merk Spa Exclusives. Een heerlijke, zachte foam die erg lekker ruikt en nog eens goedkoop is ook. En een pluspunt is dat je er ook erg lang mee doet. Meestal zijn deze soortgelijke foams snel leeg, maar deze niet! Deze zijn te koop bij de Action! Een aanrader!


Ook deze maand maakte ik een mini parfum op van Victoria's secret. Deze heet de Noir Tease. Vorige maand zagen jullie er ook enkele passeren. Deze komt uit een set en ik denk dat ik ze nu wel allemaal heb opgebruikt! Ze zijn allemaal heerlijk, maar de Bombshell is mijn allergrootste favoriet!


Ik gebruik regelmatig lippenbalsem en heb er ook al heel wat geprobeerd, maar deze van Kneipp is één van mijn favorieten geworden! Deze ruikt heerlijk naar vanille, hydrateert je lippen enorm goed, zonder vettig aan te voelen en doet ook zijn werk! Deze koop ik zeker opnieuw als mijn andere zijn opgemaakt! Er zijn ook nog andere geurtjes verkrijgbaar! Aanrader!


Van het merk Scholl kocht ik een vervang kopstukje voor mijn elektrische voetvijl. De beste aankoop ooit geweest! Als je veel aan voetverzorging doet, investeer in eentje want ze zijn het meer dan waard!


Voor het eerst kocht ik een probeer setje van het beautymerk Pixi. Daar zat deze Vitamin C lotion Brightening Moisturizer in. Ik moet zeggen dat ik eerst wat tegen was omwille van de prijs, maar deze is zo fijn! Wanneer mijn andere skincare op is, schakel ik meteen weer over op dit merk! Het kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Ook ruikt deze vitamin C lijn heerlijk naar citrus, mijn favoriet! Probeer deze zeker eens wat deze zijn geweldig!


Nog een lipproductje, maar deze keer een lipgloss. Deze kocht ik eens bij Urban Outfitters (aan de kassa stand) en er zitten gedroogde bloemen in het flesje, daarom dat je nog een restje ziet zitten. Fijn product, maar niet veel speciaals buiten een andere lipgloss. Deze had de smaak Passion fruit, een heerlijke geur!


Als laatste heb ik nog 3 gekleurde eyeliners die wegmogen. Nooit gebruikt en op een paar maanden tijd zijn deze allemaal opgedroogd. Deze zijn trouwens van het merk Nyx. Deze heten de Vivid Brights.


Dit was alles deze maand! Niet veel, maar toch weer een aantal producten die niet meer in de weg liggen!

Kleinde update: in de maand februari nog steeds niks gekocht qua kledij, makeup en dergelijke die ik niet nodig had! Het gaat heel erg goed en heb al een mooi stukje kunnen sparen wat een echte motivatie is! Ik merk ook nu ik niks meer koop dat ik het dan ook niet echt nodig heb omdat ik zoveel heb. Wat ook een groot stuk heeft geholpen is dat ik de webshops vermijdt en ook alle mails van bedrijven enzo heb gewist! Zeker een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
Pixi is inderdaad een geweldig merk! Ik heb vorige maand in Londen weer een aantal staples gekocht, het was weer 2+1 gratis bij Boots. :-)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)