Makeup Revolution - Fast Base Stick Foundation

Ik hoorde al heel wat goede dingen over deze Makeup Revolution - Fast base stick foundation en ik werd er natuurlijk ook heel erg benieuwd naar. Aangezien ik nog enkele dingen moest bestellen op Boozyshop, gooide ik deze erbij in mijn winkelmandje. En het fijne eraan? Deze is helemaal budget proof en dierproefvrij!


Er zijn in totaal 18 verschillende tinten van deze foundation verkrijgbaar waarvan ik de lichtste kleur kocht (kleur F1). 

De foundation komt in een simpele verpakking maar ziet er toch nog netjes uit door de nude tint en rosé gouden details. De foundation komt met een rosé gouden huls die met een draaibeweging de foundation tevoorschijn tovert. 



Je kan de foundation zo direct op de huid aanbrengen en met je vingers blenden of met een spons, kwast of beautyblender uitblenden. Aangezien het een cream foundation is blend deze mooier in de huid met je handen. Doordat je handen warm hebben, smelt deze mooier in de huid wanneer je hem open smeert. Persoonlijk vindt ik een beautyblender handiger, maar dat is natuurlijk persoonlijker.



De foundation heeft een lichte tot medium dekking. Heel erg fijn want deze is makkelijk opbouwbaar, naargelang je behoefte. Hij blijft de hele dag goed zitten en aan het einde van de dag ziet het er nog mooi egaal uit.

Ik ben heel erg tevreden over deze foundation en kan deze zeker aanraden als je op zoek bent naar een fijne foundation die goed dekkend is en goed blijft zitten. Ook op mijn droge huid ziet deze er goed uit.

Links met foundation/ Rechts zonder foundation

Deze foundation is te vinden bij Boozyshop en kost €5,95.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)