Makeup Revolution - Pro Supreme Matte Lip Pigments

Makeup Revolution heeft weer een aantal nieuwe producten uitgebracht waaronder deze Pro Supreme Matte Lip Pigments. Ik was wel benieuwd naar deze producten en heb er 3 besteld waarvan ik dacht dat de kleuren wel mijn ding zouden zijn. Er zijn in totaal maar liefst 30 verschillende kleuren beschikbaar variërend van lichte tinten naar donkere.

De kleuren die ik kocht zijn Veil, Visionary en Premonition, een aantal roze/nude tinten die helemaal mijn ding zijn.


De lip pigments hebben een mousse-achtige textuur en zijn enorm goed gepigmenteerd. Ze voelen erg prettig aan op de lippen en zijn niet uitdrogend. Ook brengen ze makkelijk aan door het handige kwastje met fijne punt. Er komt net genoeg product van het kwastje om je lipstick in één keer en gelijkmatig te kunnen aanbrengen.

Wanneer je ze liquid lipsticks aanbrengt hebben ze een lichte glans, maar éénmaal aangebracht drogen ze op tot een matte finish. Het zijn dan ook matte liquid lipsticks! Ik moet wel zeggen dat ze niet meteen opdrogen, je moet toch wel eventjes wachten vooraleer deze zijn gesetteld.

Premonition





Veil





Visionary




Ik ben fan van deze geweldige budget productjes. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen. Ze kosten slechts €4,95 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Boozyshop.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)