Colourpop x Eva Gutowski - Shoplog & Review

Colourpop houdt geregeld samenwerkingen met verschillende You Tubers. Een tijdje terug was er een samenwerking met You Tuber Eva Gutowski, beter bekend als My life as Eva. Zelf ben ik geen super fan maar ik weet wel wie ze is.

Ik zal nooit producten kopen van iemand die ik volg, ook al zijn het geen producten voor mij. Toevallig waren er bij deze samenwerking wel 2 producten die mij heel erg aanspraken. Vandaag laat ik jullie zien over welke producten ik het heb!


Ik kocht 2 palletjes, een pressed powder eyeshadow palette met de naam It's all wild en een pressed powder face duo met de naam Mermaid Glow.

De oogschaduw palette heeft een mooie buitenste, kartonnen verpakking. De tekening is ook erg mooi vormgegeven.


Op de achterzijde staan de namen van de kleuren weergegeven. Deze kan je trouwens op hun site ook apart kopen als singles.


Jammer genoeg heeft de palette zelf de mooie afbeelding niet als de kartonnen verpakking. Deze is namelijk zwart met zilveren opschrift en motief.


Ook hier staan achteraan de namen nogmaals op de verpakking weergegeven.


Natuurlijk ben ik zo lomp geweest om tijdens het openen van de verpakking en ben ik met mijn nagel uitgeschoten in één van de oogschaduws. Niet echt meer fotogeniek, maar ik wou jullie deze producten toch niet onthouden.


Deze palette heet dus de It's all Wild palette en heeft 4 prachtige oogschaduw uit de warme tonen. Van de 4 verschillende kleuren zitten er 3 matte in en 1 metallic in de palette. Heel erg mooie kleuren


De oogschaduws hebben een zachte textuur, hebben een mooie pigmentatie, ook de matte kleuren en er valt geen fallout te bespeuren wanneer ik ze aanbreng.

v.l.n.r. Passport/ Tan Line/ Bonfire/ Malibu

v.l.n.r. Passport/ Tan Line/ Bonfire/ Malibu

Ik maakte volgende ooglook met dit palletje...




Een fijn palletje voor maar 12$! Echt een aanrader deze! Je kan deze hier vinden!

Het tweede is deze Pressed powder face duo met de naam Mermaid Glow. Ook deze heeft een mooie verpakking.


Met op de achterzijde opnieuw de namen van de producten.


Ook de verpakking van de palette zelf heeft een mooie roze kleur met opnieuw dezelfde vormgeving als de oogschaduwpalette.



Ook in dit palletje zit er een handig spiegeltje voor onderweg. De face duo bestaat uit een mooie perzik kleurige blush (Golden Hour) en een mooie gouden/champagnekleurige highlighter (Siren).


Ook deze producten hebben geen fallout, zijn zacht van textuur en hebben een mooie pigmentatie.


Op het gezicht zien beide producten er zo uit... Heel erg mooie kleurtjes en perfect voor meiden zoals ik die een heel erg lichte huidskleur hebben.



Heel erg fan van beide producten! Deze Face Duo kan je hier vinden voor slechts 10$. Let er wel op wanneer je van de webshop van Colourpop zelf besteld. Deze producten komen van buiten Europa. Dat wil zeggen dat als je voor meer dan 20$ betaald (incl verzenden) je taksen zal moeten betalen en deze kosten kunnen enorm hoog oplopen! Let daar dus mee op!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)