Colourpop - Give it to me straight eyeshadow palette

Colourpop heeft al heel wat kleinere palettes uitgebracht de afgelopen tijd en elke keer opnieuw zit er wel één tussen die ik graag wil hebben omwille van de kleurenmix. Iedere keer zijn de palettes zo goed ingedeeld dat ik ze elke keer ook weer koop.

Deze keer kwam er een palletje uit met de naam Give it to me straight. Dit palletje komt in een zachtroze tint met op de voorzijde de naam van de palette in het rosé goud en op de achterzijde staan alle namen van de kleuren. 



De palette heeft 12 verschillende oogschaduwkleuren en bevat heel mooie warme tinten. Dit zijn echt mijn favoriete kleuren. De oogschaduws van colourpop zijn heel erg zacht qua textuur, blenden geweldig goed en zijn enorm goed gepigmenteerd. Het enige wat een beetje een nadeel is, is dat deze kickback hebben wanneer je ze opneemt met een kwast. Door je kwast eens goed af te tikken is het al verholpen.


Er zitten in totaal 6 matte tinten in de palette. De overige tinten hebben allemaal een shimmery finish.


Swatches

v.l.n.r. Matter of fact/ Up front/ Straight up/ BS/ Frank/ Candid

v.l.n.r. Forthright/ Downright/ Truth hurts/ Be Blunt/ TMI/ Actually

Zoals je kan zien krijg je heel wat kickback bij het opnemen van de oogschaduws...


Deze keer maakte ik met de palette een naturelle look met de bruine tinten uit de palette.




Ik vindt deze kleine palletjes van Colourpop geweldig en ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Ik kan ze zeker en vast aan iedereen aanbevelen! Zeker voor de prijs ook want ze zijn heel budgetvriendelijk. Dit palletje kostte slechts $16 net zoals de andere kleine palletjes. Je kan ze hier vinden!

Let er op als je via deze site besteld, dat je boven de 22$ (incl verzenden) douanekosten moet betalen en dat dit enorm kan oplopen, wees daar dus voorzichtig mee!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)