Opgemaakt/Empties #20 + Update blog!

Hier ben ik weer! Zoals jullie al konden lezen op mijn oude website (die offline gaat op 19 feb), ga ik vanaf nu weer bloggen op deze vertrouwde blog. Ik wil het rustiger gaan aandoen met bloggen en geen vaste artikels meer online gaan zetten. Vanaf nu blog ik over vanalles dan enkel en alleen beauty en upload ik ook wanneer ik daar tijd en zin voor heb! 

Ik heb voor mezelf beslist dat ik vanaf nu enkel nog producten mag kopen waar ik echt blij van wordt en ook echt wil hebben. Zo heb ik sinds november slecht 4 make-up producten gekocht (die ik uiteraard nog ga reviewen) en ik voel mij er echt prettig bij! Alle make-up die ik niet gebruik ben ik langzaamaan aan het verkopen, zodat ik een collectie overhoudt waar ik echt blij mee ben en gebruik. Ook ben ik bezig met producten aan het opgebruiken dus daar komen er ook artikels van op mijn blog (project pan updates).

Voor nu heb ik weer een opgemaakt/empties artikel voor jullie! Ik heb afgelopen tijd weer wat producten opgebruikt die ik vandaag aan jullie ga laten zien! 


Laten we opnieuw beginnen met de badproducten! Als eerste maakte ik deze body wash op van Dove met de geur granaatappel en lemon verbena. Deze ruikt zo lekker! Echt een aanrader als je van zomerse geurtjes houdt. Ook zijn deze Dove doucheproducten enorm zacht voor de huid. Ik sloeg een aantal flessen in van bij de Action!


Ook maakte ik deze 2 doucheproducten van adidas op. Beide erg frisse geurtjes die absoluut een musthave zijn voor na het sporten. Deze zijn te koop bij Action

Ook deze van Dove van de care lijn met magnolia geur is hemels! Ook deze is weer te vinden in de Action schappen! 


Van Lush maakte ik deze Shower Jelly op met de naam Whoosh, een jelly met zeewier en een trio aan citrussappen. Deze ruikt heel erg lekker naar citrus en is heel verfrissend. Wel is het een beetje onhandig in het gebruik aangezien het ding wel 10 keer per wasbeurt uit je hand glibbert! Maar alsnog een leuk product!

Ook maakte ik een grote fles snow fairy op, maar die heb ik per ongeluk weg gesmeten! 


Het laatste doucheproduct deze keer is deze van The Body Shop met de geur vineyard peach. Als je verzot bent op de perzik snoepjes, dan ga je deze helemaal geweldig vinden want deze ruikt er exact naar! Te koop bij The Body Shop. 


Ook heb ik opnieuw deze favoriet van Nivea opgemaakt. Deze reinigingsmousse in de roze variant is een absolute musthave als je een droge en gevoelige huid hebt! Probeer deze zeker even uit! Deze maakt je huid ongelofelijk zacht en je hebt een absoluut schoon gevoel. Te koop bij de drogist en supermarkten.


Nog een absolute favoriet, maar dan op makeup gebied is deze Urban decay - all nighter setting spray. Wanneer je gedaan hebt met je makeup aanbrengen is dit je laatste stap! Even over je gehele gezicht sprayen en je makeup blijft de hele dag perfect op zijn plaats zitten! Dit is één van de fijnste setting sprays die er is! Absoluut een aanrader! Te koop bij Ici paris XL


Wanneer ik swatches maak gebruik ik liever goedkopere make-up doekjes om make-up van mijn handen enzo te verwijderen. Bij Aldi kan je deze vinden. Lekker goedkoop en goed vochtig met een lekker geurtje!


Voor het slapen wrijf ik steeds mijn voeten in na een lange werkdag om ze toch even tot rust te laten komen. Deze Peppermint Cooling Foot lotion van The Body Shop is daar perfect voor! Deze is heel verfrissend, ruikt naar mint en verzacht de voeten enorm. Ook trekt deze snel in de huid en is hij niet plakkerig!


Dit kleine flesje Omega repair shampoo van Schwarzkopf kreeg ik ooit eens bij een Deauty box en het was wel eens tijd om deze te gebruiken. Een heel fijne shampoo met aangename geur die zeker en vast zijn werk doet. Mijn haar voelde weer zacht aan.


Qua handcrème gebruikte ik deze van Aldo Vandini op met Tahiti Vanille en Macademia op. Deze kreeg ik eens in een setje van een mystery box op het I love beauty event.



Nog een handcrème die ik opgebruikte is deze van de Winter Glow collectie van Essence. Deze is niet meer verkrijgbaar en was van de afgelopen winter collectie. 


Volgend product maakte ik niet volledig op. Deze deodorant stick van L'Occitane kocht ik op schiphol toen we naar Curaçao zijn geweest. Deze ruikt heerlijk naar citroen en werkte prima. Ik heb hem ook gebruikt daar en het was heel erg warm en toch liet deze geen geurtjes of zweet door! Een geweldige deo! Helaas was deze slecht geworden want ik kreeg elke keer jeuk onder mijn oksels toen ik hem gebruikte (wat ik een tijdlang niet had). Deze koop ik zeker opnieuw wanneer deze nog verkrijgbaar is.


Ook gebruikte ik dit masker op van dr Van der Hoog, ook een van mijn favoriete producten. Deze heeft een kwastje waarmee je het product kan aanbrengen. Wanneer je knijpt op de tube komt het product via het kwastje naar buiten en hoef je op het einde alleen maar eens uit te spoelen. Ik heb deze zo een 6 keer kunnen gebruiken. Ik kocht deze bij de Tuinen (Nu Holland & Barrett). Vroeger verkochten ze deze hier in België bij de Kruidvat maar ik kan deze nergens meer vinden. 

Het masker is erg dik verfrissend en hydrateert en verstevigt de huid enorm! Echt een aanrader!


Volgend product was ik niet zo tevreden van. Deze lippenbalsem van Kruidvat eigen merk voor droge, gesprongen en schrale lippen heb ik opgemaakt maar je kon het niet beter vergelijken als met gewone vaseline. Net aangebracht heel erg vettig, maar na enkele minuten al weer verdwenen. Je kan het zoveel keer opsmeren als je zelf wil, maar enig verschil gaf het aan mijn lippen zelf niet. Geen aanrader deze.


Van The Body Shop testte ik ook hun Aloe soothing day cream. Ik kocht 2 testertjes en ik moet zeggen dat het een goede dagcrème is, maar ik heb al betere gebruikt. Deze is lekker luchtig en dun en voelt ook erg verfrissend aan. Enkel de geur was niet mijn ding. Niet overheersend maar een heel erg lichte verfgeur. Ik heb ze opgemaakt, maar ga deze niet opnieuw kopen.


Als laatste maakte ik ook nog een pakje wattenschijfjes op. Deze van het merk Aro zijn van de Makro. Goedkoop en fijn!

Dit was alles voor deze keer! Waar zijn jullie benieuwd naar? Wat zijn jullie favorieten en wat moet ik volgens jullie zeker getest hebben? 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)