Khroma SheBang Eye Transformation Kit

Een tijdje terug kocht ik dit setje van Khroma Beauty, het make-up merk van de zusjes Kardashian. Het setje heet de SheBang Eye Transformation Kit. Ik kocht dit setje vooral voor het oogschaduw palletje die in het setje zit. Het setje bevat de ideale kleurtjes voor deze herfst.





Het setje bevat een oogschaduw palletje, een waterproof kohl potlood in zwart, een setje nep wimpers en de lijm om ze aan te brengen. Nep wimpers gebruik ik nooit omdat ik van mezelf lange wimpers heb, en ik heb ze dus helemaal niet nodig. Wanneer jullie wel zulke wimpers gebruiken, zijn deze meer geschikt voor een avondlook.



Ook zat er een oogpotlood in het setje. Het is een zwart en waterproof oogpotlood. Het brengt makkelijk aan en glijd heel goed over je waterlijn. Ook is hij niet superdik, ideaal wanneer je een fijn lijntje wil.




Als laatste hebben we nog het oogschaduw palletje. Dit was ook de reden waarom ik het setje kocht. Het palletje is namelijk niet los te koopen ik hou namelijk van aardetinten. Daarvoor is dit palletje ideaal! Je kan de kleurtjes gebruiken voor zowel overdag als voor s'avonds. Ook is het doosje niet groot en kan je makkelijk meenemen in je tas voor onderweg.




De oogschaduw is mooi gepigmenteerd maar wanneer je hem swatched, glijd het niet zo goed. Ik vind de textuur een beetje aan de stugge kant. Maar als nog supermooie kleurtjes.

Ik kocht dit setje bij Boozyshop.nl en betaalde €17.95! Wil je eer ook eentje aanschaffen, ze zijn momenteel nog te koop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)