Palladio Herbal lipsticks

Onlangs liet ik jullie al de blushes zien van het beautymerk Palladio. Ook kocht ik deze lipsticks van dit merk die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Deze lipsticks heten de Herbal lipsticks.



Ze zijn in 33 verschillende kleuren verkrijgbaar en bevatten volgens het merk heel wat pigment en zorgen voor een full coverage (volledige bedekking).

Ik kocht twee lipsticks in de kleuren Smokey Rose en Surely Pink. Twee toffe kleurtjes voor de herfst!

 Links: Surely Pink; Rechts: Smokey Rose


 Surely Pink









 Smokey Rose




De lipsticks zijn heel erg makkelijk in het aanbrengen en zijn heel erg romig. Ze voeden je lippen en maken ze zacht. Ze zijn wel mooi van kleur, maar zijn niet echt super gepigmenteerd. Ze zijn zoals een normale lipstick, maar dat neemt niet weg dat ze goed zijn! Ik zou ze absoluut opnieuw kopen!

Je kan deze lipsticks vinden op de webshop Boozyshop.nl. Ze kosten €5,95 per stuk!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)