Sleek i-divine ultra mattes V2 darks palette

Er zijn ondertussen al een paar van deze Sleek i-divine palettes op de markt. Ik had er ook al een paar in mijn bezit, maar deze waren allemaal oogschaduwkleuren met shimmer. Deze ultra mattes V2 darks is een andere palette. Zoals je aan de titel kan zien bevat deze palette enkel matte, donkere oogschaduwkleuren.

De palette bevat zoals de andere i-divine palettes 12 verschillende kleuren, die allemaal even gepigmenteerd zijn. Deze palettes zijn zeer geschikt om te reizen. Ze hebben een grote spiegel, hebben oogschaduwen waar je oneindig veel leuke looks kan mee maken en ook heeft de palette een grote oogschaduwapplicator. Zo heb je alles bij de hand!

Ook hebben de oogschaduwkleuren namen. Dit zijn ze:

Bovenaan: Orbit, Ink, Highness, Noir, Dune, Pillow talk
Onderaan: Thunder, Maple, Flesh, Paper bag, Villan, Fern

De oogschaduwen zijn heel zacht van textuur. Wel heb ik de indruk als je ze swatched op je hand je toch wel snel fallout hebt. Ben je dus op zoek naar een palette die goed gepigmenteerd en die variatie van kleuren heeft en die bovendien ook nog eens goedkoop zijn, dan raad ik jullie aan om deze palettes van Sleek i-divine te proberen. 

Ik kocht mijn palette bij http://www.alicejo.com voor maar €9,99. Mochten jullie bij deze webshop nog niks gekocht hebben, ik kan jullie deze zeker en vast aanraden!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)