Opgemaakt/Empties Januari en Februari 2021

Het jaar is alweer gepasseerd en dat betekend voor alweer een nieuw opgemaakt artikel. Ook dit jaar ga ik gewoon verder met mijn no buy (enkel iets aankopen als alles van die categorie opgemaakt is) en ga ik verder met alle producten op te gebruiken die hier nog in de kast liggen (en dat zijn er heel wat!). 

De producten hieronder heb ik afgelopen januari en februari opgemaakt... 


Het eerste product is deze grote fles van Nivea (750ml). Deze douchecrème bevat bamboemelk en oranjebloesem parfum. Een heerlijke, zachte douchecrème met een fris tintje. Deze fles kocht ik bij Action een tijdje terug. 

Het volgende product heb ik jullie nog niet eerder laten zien. Deze geweldige handcrème van Baylis & Harding (te koop bij Kruidvat) is een enorme favoriet geworden! Deze is redelijk lopend, plakt niet en trekt onmiddellijk in en voedt je huid enorm goed! En deze heeft een lichte citrusgeur want deze bevat limoengras en gember! Het is een natuurlijke handcrème en is ook nog eens vegan! Deze bevat natuurlijke oliën en is dus enorm voedend en verzorgend voor de huid. 


Ook maakte ik een gezichtsscrub op van het merk Garnier. Het product was normaal gezien niet echt iets voor mijn huid aangezien ik een droge huid heb en deze meer voor de vette huid met onzuiverheden geschikt is. Deze Pure Active Fruit energy scrub reinigt de poriën en maakt ze ook goed vrij. De formule is verrijkt met salicylzuur en bevat peelende deeltjes die je huid intens reinigen. Ook zitten er grapefruitextracten, granaatappelextracten en vitamine c derivaat in het product. Ook ruikt deze heel erg fris naar citrus! Ondanks dat dit product voor een vette huid bedoeld is, heb ik geen irritaties gehad bij het gebruik ervan. 

Je kan deze dagelijks aanbrengen op een vochtig gezicht. Breng deze zeker op je T-zone aan zodat je de onzuiverheden goed verwijderd. Spoel je gezicht grondig na en vermijd de oogcontouren. Breng daarna een zachte moisturizer aan en je huid voelt heerlijk aan!


Van het merk Unani (die ik ooit eens in een beauty box kreeg) maakte ik deze il-luminate serum op. Deze bracht ik op wanneer ik een trekkerige huid had en deze hielp enorm goed! Dit serum is geschikt voor elk huidtype en helpt je huid enorm te voeden en te verzorgen.


Van het merk Dove maakte ik deze exfoliating body scrub op. Deze heeft granaatappel pitjes en een shea boter geur en ruikt heerlijk fruitig. Er zit een redelijk grote korrel in om te scrubben en is perfect om te gebruiken vooraleer je je tanning producten aanbrengt. Deze is bij de lokale drogist verkrijgbaar of bij je supermarkt. Ook zijn er nog andere geuren verkrijgbaar zoals kiwi. 

Het enige nadeel is dat de verpakking na een tijdje vervaagt als je deze in de badkamer laat staan. Wat er een beetje vies kan laten uitzien. Verder een prima product die ik al meerdere keren heb herkocht.



Bij de Aldi kocht ik deze 2 douchegels van het merk Biocura. Eentje met lelie- en korenbloemextracten en eentje met vijg- en blauwalgenextracten. Niet zo een bijzondere producten. Bijna geen geur en ik had niet echt een schoon gevoel bij deze. Jammer!


Ook deze douchegel van Le petit Marseillais was een beetje een tegenvaller. Niet omwille van het gebruik, maar door de geur. Ik dacht namelijk dat ik er eentje met bloedappelsien alleen had gekocht aangezien ik graag citrusgeuren ruik, maar jammer genoeg zat er ook rozemarijn in en als er iets is waar ik een hekel aan heb dan zijn het producten met een kruidengeur. Natuurlijk heb ik deze wel opgebruikt om verspilling tegen te gaan.


Ook maakte ik van het merk Neutrogena deze Skin detox reiniging en masker op. Deze werkte heel erg fijn maar rook heel erg naar menthol en wanneer je deze op je gezicht aanbracht begonnen je ogen meteen heel erg te prikken omwille van de geur, ook al had ik het niet te dicht aan mijn ogen aangebracht. Een fijn product maar als je niet tegen een tintelend en te fris product kan is dit niet iets voor jou! Deze is te koop bij drogisterij Di.


Dit gezichtsmasker van Elizavecca (een Koreaans skincare product) heb ik enkele keren gebruikt en ik was enorm fan! Er zit jammer genoeg nog wat in het potje, maar dit is slecht geworden. Dit is namelijk een bubble clay mask. Je brengt deze aan met een bijhorend spateltje aan zoals een gewoon masker en na enkele seconden begint dit enorm te schuimen (door blootstelling met zuurstof in de lucht) daarom sluit je best snel je product. Daarna spoel je het gewoon weer af. Het kriebelt wel even maar dit is net het effect dat je wil aangezien het product zo je huid reinigt! Leuk om eens te proberen en mijn huid voelde achteraf weer fris en schoon aan. 


Dit waren alle producten die ik in jan en feb heb opgemaakt! Wat vinden jullie? 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)