Opgemaakt/Empties #21

Het is weer zover! Ik heb weer een aantal producten opgemaakt en die laat ik vandaag weer aan jullie zien. Benieuwd naar wat ik deze keer allemaal heb opgebruikt? Kijk dan verder!

Ik begin zoals altijd met de doucheproducten. Eén van mijn favorieten is deze Dove - Go fresh pomegranate (granaatappel) en lemon verbena scent. Een hele fruitige en frisse geur. Echt een aanrader!


Het volgende doucheproduct is er eentje van Fa. Deze heet de Frozen Yoghurt met een heerlijke perzik geur. Heel erg fijn ook!


Een nieuwe favoriet die ik heb ontdekt is deze van Sunlight. Deze is van de fresh lijn en heeft een heerlijke pompelmoes geur. Als je bekend bent met die van The body shop, deze lijkt er net op!


Nog een favoriet is deze verzachtende reinigingsmousse voor de droge en gevoelige huid van Nivea. Ik heb er alweer eentje in gebruik nu.


Ook gebruikte ik deze milde gezichtsscrub van Tonymoly op, een Koreaans makeup merk. Deze rook heel subtiel naar appeltjes en hij had een heel erg lichte korrel waardoor het niet te ruw was voor de huid. Als ik deze nog kan vinden zal ik deze zeker opnieuw kopen. Ook heeft deze een heel erg leuke appeltjes verpakking die ik zeker ga houden om speldjes of zo in te steken. Deze is veel te leuk om weg te gooien!


Ook maakte ik deze body cream op van het merk Vogue. Een fijn en licht product die heel snel in de huid introk. Zeker een aanrader. Het enige aan dit product dat een beetje bedrieglijk is, is namelijk de verpakking. Er zit namelijk een valse bodem in de pot waardoor je denkt dat er meer inzit maar wat dus niet zo is.



Ik maakte ook een pakje reinigingsdoekjes van nivea op. Deze gebruik ik om swatches van mijn handen te halen, niet om mijn gezicht mee te reinigen.


Eindelijk maakte ik ook eens een parfum op! Ik heb er heel wat en ik mag er van mezelf geen meer kopen totdat ik er nog 3 over heb. Daarna mag ik er ook maar max 3 in mijn bezit hebben. Ik probeer alles te minimaliseren en zoveel mogelijk op te gebruiken en te sparen.

Deze eau pure van Biotherm was een heel erg fijne geur. Ik ben fan van citrusgeuren en deze was er zeker één van. Een aanrader voor wie van frisse geuren houdt.


Deze mascara van Elf met een fijn borsteltje is er eentje voor de onderste wimpers en voor moeilijk te bereiken plaatsen zoals je binnenste wimpers. Ik moet zeggen dat ik deze er niet veel bij nam en het ook niet echt nodig had bij mijn make-up routine.


Deze handcrème van het merk Vandini kreeg ik eens bij een beauty box. Ik weet niet waar je deze anders zou kunnen krijgen. Jammer want deze zijn echt fijn! Ze zijn heel erg licht in textuur, ruiken goed en trekken ook meteen in de huid zonder te kleven.


Qua makeup maakte ik deze naked skin concealer van Urban decay op in de kleur fair neutral, één van mijn favoriete concealers. Ik heb al opnieuw een back-up in gebruik van deze.


Ook gebruikte ik een neusstrip van het merk Formula 10.0.6 te koop bij Kruidvat. Fijn product! Daarnaast gebruikte ik ook een dead sea sheet masker van het merk Montagne Jeunesse. Ik moet zeggen dat deze mij absoluut niet is bevallen. Ik werd onwel van de geur. Het was net of er een toiletblokje op mijn gezicht lag. Deze was te erg geparfumeerd en was er binnen een minuut al afgehaald.


Het laatste product is deze body salt scrub van het merk Treets Traditions. Een scrub die ik eens in een goodiebag meekreeg. Een heel fijn product!


Dit waren weer alle producten deze keer! Wat zijn jullie favorieten? Welke willen jullie graag proberen?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)