The winterlicious Tag

Ik zag deze tag rondgaan op You Tube bij de Amerikaanse You Tubers en vond het wel leuk om ook eens te doen!
Dit zijn de vragen:

1) Favorite Winter Nail Polish (favoriete winter nagellak)?
China Glaze - Water you waiting for (Cirque du Soleil collectie)




2) Favorite Winter lip product (favoriete winter lipproduct)?
Nivea Lip Butter vanille & macadamia



3) Most worn Winter clothing piece (meest gedragen kledingstuk deze winter)
Binnen: mijn onesie :) Ik vond ze eerst afschuwelijk, maar ben er uiteindelijk toch voor gezwicht om er één te proberen en wat zijn ze comfy! Ik kocht deze grappige van cookiemonster. Ben je er ook geen fan van? Probeer ze zeker eens, je zal wel van gedachten veranderen!



Buiten: mijn UGG's! Ik heb al 2 jaar de classic short black UGG's en heb ze al superveel gedragen! Sinds kort heb ik ook dezelfde maar in chestnut kleur gekocht en ik draag ze even graag.





4) Most worn Winter accessory (meest gedragen accessoire deze winter)
Mijn cirkelsjaal (en UGG's) 

5) Favorite Winter beverage (favoriete winterdrank)
Chocomelk

6) All time favorite Christmas/Holiday movie (favoriete winter/kerstfilm)
A nightmare before christmas en The Polar Express 

7) Favorite Christmas/Holiday song (favoriete kerstlied)
Mariah Carey - all I want for christmas is you

8) Favorite Holiday food/treat (favoriete kerstsnack/eten)?
Candy Canes!




9) What is your favorite Christmas Decoration this year (favoriete kerstversiering dit jaar)?




10) Favorite gift received as a child (favoriete cadeau gekregen als kind?)

Manege van Barbie met paardjes :p 

11) What do you want for Christmas this year 
(wat zou je graag krijgen voor kerst dit jaar)

Een Rosé gouden uurwerk van Michael Kors! En ik heb hem ook gekregen van mijn vriend! :) Ben er superblij mee!!! Ook kreeg ik nog een andere grote verrassing namelijk een Canon 600D met een nieuwe superzoomlens !!







12) What are your plans for the holidays this year (Wat zijn je plannen deze kerst)
Niks speciaals. We hebben gezellig samen thuis gegeten. Deze keer hebben we Tepanyaki gegeten (soort grill). Was super lekker!
Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen. Wil je ook deze Tag op je blog? Bij deze zijn jullie allemaal getaged! Laat gerust een link na bij de comments met het resultaat!

Laat ook even weten wat jullie hebben gekregen met kerst! Altijd leuk te horen wat iemand anders gekregen heeft :)

Prettige feestdagen!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
leuk om te lezen. uggs zijn lovely ♥
Oeh, ik zou ook wel een MK horloge willen! xx
hehe :) Ik heb er ook 2 jaar zitten naar kijken en heb er uiteindelijk eentje gekregen voor kerst :) Als ze de kans krijgt moet je zeker een kopen! Ze zijn supermooi :) xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)