Mijn Christmas wishlist

Zoals iedereen zitten we stiekem al te fantaseren welke cadeautjes we zullen krijgen voor kerst. Iedereen heeft zijn favorieten misschien al subtiel aan de familieleden laten zien (euhm .... de kerstman bedoel ik :p). Ook ik heb veel op mijn wishlist staan, maar jammer genoeg kunnen we niet alles krijgen! Maar een goede gezondheid is al het voornaamste! Dit staat momenteel op mijn wishlist:


Urban Decay - Naked 3 palette






Minnetonka's






 Xbox spel - Just dance 2014 




 Seizoen 4 Vampire Diaries 






UGG - Dakota 





 UGG - oorwarmers




 Too Faced - A few of my favorite things palette 







Pacco Rabanne - Lady Million parfum








Michael Kors - Rosé gouden uurwerk


Nu maar hopen dat de kerstman geen last heeft van de crisis ;). Wat zouden jullie graag hebben voor kerst? Ik ben altijd benieuwd wat andere mensen graag zouden krijgen! 

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
het naked 3 palette is mooi en paco rabanne ruikt zó lekker ♥
idd! Die parfum ruikt superlekker! Het is de eerstvolgende parfum die ik koop! :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)