Lush Christmas candy box

Eindelijk heb ik deze week mijn bestelling ontvangen van Lush! Ik had online een aantal spulletjes besteld uit de kerstcollectie en wil deze vandaag met jullie delen. Zijn jullie benieuwd wat ik heb gekocht? Let's go!

Eerst en vooral kocht ik deze Christmas Candy Box. Het is een box met de populairste producten met zoete geuren (snoepjesgeuren). Wanneer je dit pakketje opendoet loopt het water je in de mond! De reden waarom ik deze box kocht is omdat ik een paar productjes op het oog had die ook in deze box zaten. En ze zijn nog eens leuk verpakt ook.


Normaal gezien is het de bedoeling om deze boxen cadeau te geven aan iemand. Daarom hangt er een kaartje aan waar je je naam kan opschrijven. Maar jezelf eens verwennen kan ook, niet? ;).





De productjes zitten heel goed verpakt.


Nu komt het beste deel. Wat zit er nu in de box? Ik heb volgende productjes gevonden:

- 100g Snow Fairy Shower Gel

Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!


Deze douchegel doet me denken aan de geur van de snoepen Cuberdon ('Neuzen' op zijn Gents)!



- 100g Rock Star Soap

Ruikt naar romige vanille en heeft dezelfde geur als onze Creamy Candy, dus als je geen bad hebt kun je toch van dit lekkers genieten. Wast je huid heerlijk schoon zonder uit te drogen, dankzij de glycerine en kokosolie die erin zit.


- Snowman Bath Ballistic

Laat deze vrolijke sneeuwman opbruisen in je badwater voor een romig bad vol cacaoboter!
Deze vrolijke sneeuwman ruikt heerlijk naar een versgebakken cake en zit vol verzorgende cacaoboter. Deze voedende boter helpt je droge huid de winter door.


!!!Let wel op dat je de producten van Lush niet op een vochtige plek bewaard, want dan brokkelen ze af!!!


- 100g Candy Mountain Bubble Bar

Laat deze in je warme badje glijden en ontdek de suikerzoete geur van snoepjes! 



- 25g Popcorn Lip Scrub

Scrub die vervelende droge velletjes weg met deze lip scrub! Popcorn lip scrub is zo lekker dat je in de verleiding komt het ook te gebruiken als je toevallig geen losse velletjes op je lippen hebt.
In deze scrub zit suiker en zout! De kleine korreltjes verwijderen op een zachte manier dode huidcellen en stimuleren je bloedsomloop zodat je lippen glad en mooi van kleur worden. De jojoba- en kokosolie verzorgen en verzachten je huid en brengen ze in topconditie!
Hoe gebruik je Popcorn Lip Srub?
Neem een beetje op je vingertop en masseer dit voorzichtig over je lippen. Zacht genoeg? Lik je lippen schoon en gebruik een van onze lippenbalsems voor extra verzorging.




Alle productjes zijn mierenzoet, dus als je niet van zoete dingen houdt, zou ik deze best skippen. Deze box met alle productjes kost €39,95 en je krijgt ongeveer een 500gr aan producten. Het enige nadeel aan bestellen via de webshop van Lush zijn de verzendkosten. Ik betaalde €11.95 verzendkosten (Voor een grote doos!, jawel er komen nog productjes in andere blogposts!) Maar wanneer je maar 1 item besteld, betaal je ook evenveel verzendkosten! Wanneer je dus besteld, zoek iemand om samen te bestellen en de kosten te delen!

Misschien ook leuk om weten: Deze producten zijn 100%Veganistisch!

Ik ben alvast superblij met mijn nieuwe aankoopjes, laat de winter maar komen.

xxx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)