Lay-out & aanpassingen op blog

Zoals jullie kunnen zien zijn al mijn vorige blogpost verwijderd. Ik gebruik picasa voor de foto's op mijn blog te zetten. Toen ik vandaag artikels wou maken voor op mijn blog, wou ik mijn foto's toevoegen en ik kreeg een melding dat ik mijn limiet van 1Gb overschreden was. Ik moest dus de vorige verwijderen zodat ik nieuwe foto's kon uploaden.

Oftewel moest ik een abbonnement aanschaffen om foto's te kunnen uploaden, waar ik geen zin in heb. Dus bij deze zet ik mijn blog verder, maar zullen jullie de vorige artikelen niet meer zien. Maar niet getreurt, er komen er weer nieuwe op te staan :).

Hebben jullie dit ook al voorgehad? Zoja, hoe hebben jullie dit opgelost?

Groetjes Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)