Opgemaakt/Empties November & December 2020

Om het jaar af te sluiten heb ik nog een opgemaakt artikel voor jullie van November en December. Het zijn niet zo heel veel producten, maar ik wou ze jullie niet onthouden!

De eerste paar producten zijn de douche- en badproducten. Allereerst deze douchegel van Tahiti met orchidee geur. Deze heeft een relaxerende, zacht bloemerige geur. Deze kan je sinds kort bij Aldi krijgen ook (België) samen met de kokos variant. 


Volgend product heeft geen buitenste verpakking meer, maar is een douchegel van Zoella. De buitenste verpakking was van karton en dit is natuurlijk niet zo een slimme combo voor in de douche. Jammer genoeg stopt dit merk dit jaar met bestaan.


Dan maakte ik ook nog deze enorme fles douchegel van 1 liter op van het merk Uriage. Deze was erg fijn qua geur (lichte citrusgeur), maar deze droogde mijn huid nog meer uit en ik heb al een enorm droge huid. Op de verpakking staat dat het dit net voor de gevoelige huid is, maar als je een enorm droge huid hebt of eczeem hebt, zou ik deze jullie niet aanraden. Deze kan je vinden bij de apotheek en kostte ongeveer 15 eur.



Ook van het merk Le Petit Marseillais maakte ik een douche crème op. Deze voedt en kalmeert de huid en is hypoallergeen! Ideaal voor mensen met een gevoelige huid.


Van het merk Neutrogena maakte ik deze face wash op. Deze was erg fijn en maakte mijn huid ook echt goed schoon. Ook had deze een aangename zachte citrusachtige geur (mandarijn en limoen). Neutrogena heeft echt fijne producten voor het gezicht! Deze zijn te koop bij drogisterij Di (ook online).


Ook maakte ik deze fijne moisturizer voor het gezicht op van het merk Clinique. Naast de gele moisturizer van Clinique is deze Moisture surge ook een enorme favoriet! Deze is echt een oppepper als je een enorm droge huid hebt! Zeker een aanrader en een product die ik opnieuw zal kopen. Verkrijgbaar bij Ici Paris XL.


Ook maakte ik een fles van één van mijn favoriete deo's op van het merk Dove. Deze is de invisible dry variant! Laat geen geurtjes door, ruikt aangenaam en fris en laat ook geen vlekken op je kledij na.


Van het merk Revolution maakte ik deze Hydration boost lightweight hydrating gel cream op. Deze is vegan en cruelty free! Als je van een wat dikkere crème houdt in de winter is deze zeker iets voor jou. Persoonlijk hou ik meer van een iets luchtigere variant, maar hij deed wel zeker en vast voor wat hij bedoeld is! Hydrateren dus. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)