Opgemaakt/Empties Juli & Augustus 2020

Ik heb tijdens de grote vakantie (juli & augustus) weer een aantal producten opgemaakt. Aangezien ik wat meer producten had op 2 maand tijd dan op 1 maand, was het makkelijker om ze dan allemaal ineens te laten zien. 

Hieronder alle producten die ik de afgelopen 2 maand heb opgebruikt en wat ik er van vond...

Het eerste product is deze voetcrème van het merk O'Keeffe's, één van mijn nieuwe favoriete merken! Dit is letterlijk en figuurlijk het enige product wat goed helpt voor mijn voeten! Ik heb heel veel last van droge voeten waardoor ik veel kloven en dergelijke krijg, maar door deze crème 's avonds voor het slapen aan te brengen heb ik hier geen last meer van! Ik kreeg deze bij een Beauté et vogue box en sindsdien is het een nieuwe favoriet! Ik heb al opnieuw een nieuwe pot aangeschaft die ik momenteel ook alweer in gebruik heb.

De voetcrème is ook speciaal gemaakt voor mensen met extreem droge en gebarsten huid. Ook is deze niet vettig en trekt deze snel in en de dag erna zijn je voeten ook lekker zacht en gevoed! Echt een aanrader deze! Deze is te koop bij onder andere Kruidvat en kost €9,99. Zeker elke cent waard!



Volgende product is deze douchegel van Nivea. Deze Splash Ocean editie is de perfecte variant voor deze zomer! Een enorm frisse geur voor de warme dagen! Jammer genoeg is dit een Limited Edition. Verkrijgbaar bij Action! Een aanrader mocht je deze tegenkomen.


Deze keer maakte ik ook een haarmasker op van het merk Garnier. Deze heet de Nourishing Banana hair food en dit is een 3-in 1 masker voor droog haar! Deze is ook Vegan, dermatologisch getest, en bevat geen siliconen, parabenen en artificiële kleurstoffen! En ook ruikt deze nog eens enorm lekker naar echte bananen en niet naar de nep geuren die ik al veel ben tegen gekomen.

Deze voedde mijn haar enorm goed en liet het ook nog eens enorm zacht aanvoelen! Deze koop ik zeker opnieuw! Ik ben momenteel ook de shampoo en conditioner aan het uittesten van dezelfde lijn! Deze zullen jullie nog wel eens voorbij zien komen! Zeker producten om naar uit te kijken! 




Ik maakte ook nog eens een kleine Body mist met de geur Let's Spritz! (15ml) op van het merk Zoella (You tuber Zoe Sugg). Ik kocht een paar maanden terug eens een setje van 3 mini's en heb ze nu allemaal opgebruikt. Ik heb ook nog enkele grote flessen in mijn bezit die ik nog ter vervanging heb. Jammer genoeg stopt Zoella met haar beauty lijn eind dit jaar en deze zullen dus niet meer verkrijgbaar zijn. Ik kocht deze via drogisterij Di


Ook deze douchegel van Nivea met de geur lemon garden was een enorme aanrader. Deze kocht ik ook bij Action en deze heerlijke verfrissende citrus geur is jammer genoeg ook een Limited Edition! Als je ze nog kan vinden sla ze zeker en vast in!


Om de tropische dagen door te komen heb ik deze evian spray standaard naast mijn bed gezet! Ideaal als je even wil afkoelen en deze is de afgelopen tijd mijn beste vriend geweest!


Nog een product die ik in een Beauté et Vogue box kreeg, was deze Oil body wash van Dove. Als je een droge huid hebt is een olie heel erg fijn om je huid te voeden. Ook de gember geur gaf een verfrissende toets aan de olie, maar jammer genoeg kreeg ik na mijn douche keer voor keer jeuk als ik deze had gebruikt. Wat raar is want een olie moet dit net verhelpen. Toen ik een bodylotion erna aandeed, had ik er dan geen last meer van. 

Ook deze is vegan en bevat geen sulfaten! 


Ik kreeg deze staaltjes douche-olie van het merk La Roche-Posay bij de apotheek om eens te testen en ik moet zeggen dat deze erg fijn is! Deze is speciaal voor de droge huid en bij deze kreeg ik ook achteraf geen jeuk wanneer ik deze had gebruikt! Van deze zou ik zeker eens een fullsize kopen om deze eens verder te gebruiken! 


Dan maakte ik ook nog deze body sorbet op ook van het merk Zoella. Deze is van de Quench me collectie, een limited editie van vorige zomer. Ik probeer nu zoveel mogelijk producten op te gebruiken zodat ze niet kapot gaan en geen meer bij te kopen, want ik kan ze op de duur nooit allemaal meer opgebruiken zonder dat ik ze moet wegsmijten. 

Deze body sorbet had een aangename, lichte geur. Van deze heb ik ook nog een body mist met die geur! Heerlijk! 




Het laatste doucheproduct deze keer is er nog eentje van Nivea, maar deze keer een mousse variant. Deze heeft een heerlijke zachte geur en de mousse is heerlijk zacht op de huid! Ook deze kocht ik bij Action. Zeker een aanrader!


Nog 2 productjes van de Action zijn deze gezichtsmaskers. Deze sheet maskers ruiken heerlijk naar watermeloen en verfrissen enorm de huid. De maskers zijn gedrenkt in product en zijn heel erg aangenaam bij het warme weer! 


Ook maakte ik deze shampoo van Garnier op. Deze heeft de naam Aloe Hydrabomb en hydrateert en verzacht je haar enorm. Ook schuimt deze als een gek en je krijgt ook echt het gevoel dat je haar schoon is. Deze shampoo is voor normaal haar. Zelf heb ik droog haar maar nadat ik deze heb gebruikt, gebruik ik ook nog een conditioner en dit werkt prima.


Als laatste heb ik ook nog een make-up product. Deze gezichtspoeder met color correcting heb ik ook volledig opgemaakt. Voor een budgetproduct een geweldige werking! Hij doet ook wat hij beloofd! 



 Dit waren weer alle productjes die ik heb opgemaakt. Zitten er favorieten tussen van jullie? Of waar zijn jullie benieuwd naar? 


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)