Empties/Opgemaakt Maart 2020 + Kleine update no buy year


Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat wil zeggen dat het weer tijd is voor een empties/opgemaakt artikel voor de maand maart en wat een maand is het allemaal geweest. Wanneer ik dit typ zitten we alweer 3 weken in quarantaine en ik moet zeggen dat het stil aan psychisch moeilijk begint te worden. Ik ben iemand die anders constant bezig is met vanalles op het werk en dit valt nu allemaal weg aangezien mijn werk gesloten is al tot 19 april, maar dit kan nog verlengt worden. Ook heb ik al enkele angstaanvallen achter de rug en het is geen pretje. Ik heb thuis ook genoeg werk, maar kan mij er totaal niet aan toe zetten om het te doen omdat het allemaal in mijn hoofd blijft spoken. Het zal allemaal moeten passeren en we zullen ons er moeten bij neerleggen, maar het neemt niet weg dat het allemaal moeilijk blijft. Gelukkig wel een positief iets, mijn no buy is nog steeds gaande en ik heb nog niks gekocht :) 

Toch wil ik even een blogpost schrijven om de weinige producten die ik vorige maand heb opgebruikt, met jullie te delen. Laten we beginnen met de douche producten die ik heb opgemaakt. Het eerste is er eentje van het merk Zoella Beauty. Deze is niet meer verkrijgbaar want deze was een Limited Edition en ik moet zeggen dat ik het ook niet erg vindt. Ik liet jullie al eerder éen van deze zien en ik was er echt niet over te spreken. Deze banana foam body wash zou naar echte bananen moeten ruiken, maar niks is minder waar. Deze ruikt enorm chemisch en het was zo erg dat ik braakneigingen kreeg ervan. De textuur en product zelf is heel erg fijn en zacht, maar de geur is enorm. Deze zou ik zeker niet meer opnieuw kopen. Ik heb deze opgemaakt omdat ik het anders zonde zou vinden van het geld, maar gelukkig heb ik er geen meer op voorraad staan.


Dan 2 douche producten die ik kocht voor het hele gebeuren bij Kruidvat zijn deze van het merk N.A.E (Naturale Antica Erboristeria), een nieuw merk die daar sinds kort verkrijgbaar is. Ik kocht de vitalità revitalizing shower gel met citrus en mandarijn extracten, maar had verwacht dat deze iets meer naar echte citroenen zou ruiken, maar het is meer een gedempte geur. De andere geur is de Idratazione Moisturizing shower gel met een mix van organische vijg en hibiscus extracten. Ook bij deze is de geur wat zachter dan verwacht. Beiden doen wel goed hun werk en doen wat ze beloven, alleen is de geur niet echt iets voor mij.

Wel een pluspunt is dat deze  douche gels 97% natuurlijk zijn en ze zijn helemaal vegan! Ook de tube zelf is van plantaardige basis.



Nog een douche foam deze maand is deze van het merk Spa Exclusives (verkrijgbaar bij Action) die ik ook nog in voorraad had liggen. Jammer genoeg is op dit moment de Action niet meer open, maar wanneer dit wel weer zo is, kan ik je aanraden om deze te kopen! Je zal deze wel al een aantal keer opnieuw zien passeren hebben op mijn blog want ik heb deze al een aantal keer opnieuw gekocht. Een zachte foam en ook heel erg zacht voor de huid en deze kost 2x niks.


Ook maakte ik vorige maand een lichaamsscrub van het merk Inecto naturals op. Deze kwam in een afgelopen beauté et vogue box en hoewel ik normaal gezien niet tegen kokosgeuren kan, was deze wel erg aangenaam en licht qua geur. Ook de scrub deeltjes waren erg fijn maar wel doeltreffend. Zeker een aanrader qua scrub. Mijn huid voelde achteraf erg zacht aan. Het product is voor 90% van natuurlijke oorsprong.


Naast de lichaamsscrub, maakte ik ook nog een gezichtsscrub op van L'Oréal. Ook deze hebben jullie al enkele keren zien voorbij komen aangezien deze sugar scrub met kiwi-zaadjes mijn favoriete gezichtsscrub is! De kiwi-zaadjes die erin zitten zijn echt en zorgen voor een natuurlijk scrub effect zonder je gezicht te beschadigen. Deze reinigt enorm goed en maakt je gezicht super zacht en verwijdert ook goed de onzuiverheden en nog een pluspunt, deze ruikt heerlijk naar kiwi's! Een geweldig en aan te raden product!


Dan een product wat ik onlangs heb gekregen van het merk Ziaja.nl, een geweldig merk met heerlijke producten, is deze Goat's Milk Regenerating Body butter. Ze hebben een enorme lijn met verzorgingsproducten met geitenmelk, wat heel erg fijn is voor een droge huid met eczeem en psoriasis! Ze vroegen of ik een aantal producten wou testen, en wat zijn deze heerlijk! Op mijn blog kan je een volledig artikel met de producten vinden die ik van hun heb getest. Deze body butter was enorm zacht, dun en niet plakkerig. Voor mijn huid was dit een echt redmiddel aangezien deze mijn huid heel erg heeft gevoed en verzorgt. Mijn huid voelde meteen super zacht en gehydrateerd aan en ook de geur was heel erg aangenaam. De producten hebben allemaal een zachte, neutrale geur. Net een beetje als de Dove producten. Naast deze lijn hebben ze nog meerdere lijnen beschikbaar. Voor elk is er wel iets te vinden. Zeker een aanrader om dit merk even te testen!



Ook maakte ik opnieuw een hydrogel lip masker op van de Action. Ik ben ook bijna door mijn voorraad heen van deze en hoop dat deze weer snel in verkrijgbaar zullen zijn! Heel erg fijne lip maskers!


Qua gezichtsmasker gebruikte ik deze van het Koreaanse skincare merk Holika Holika. Deze heet de Pure Essence Mask sheet en ruikt heerlijk zacht naar groene thee extracten. Ook was deze enorm hydraterend en voedend! Deze kreeg ik ooit eens bij Boozyshop in één van hun goodie boxen die je gratis kreeg met kerst. Natuurlijk kan je deze ook zo kopen. Een aanrader!


Als laatste probeerde ik ook dit staaltje van de Ziaja cocoa butter face cream. Een aangename gezichtscrème die wat dikkerder is voor de koudere periodes. Ook heeft deze een aangename warme geur. Zeker de moeite waard!


Dit was alles voor deze keer! Keep safe en hou afstand! 

xx Kimberley 










Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)