No Buy Year/ Veranderingen in 2020 op mijn blog!

Hier ben ik weer! Het is al een tijdje geleden dat ik nog een blogpost online heb gezet en dat is ook met een reden! Ik heb namelijk beslist om een no buy year te houden op het gebied van make-up en beauty gerelateerde producten, alsook op alle andere vlakken. Ik heb veel te veel spullen die soms onaangeraakt blijven liggen enkel en alleen omdat ik ze niet allemaal ineens kan opgebruiken. Na een tijdje moet ik deze dan weer weggooien omdat ze slecht zijn en het is allemaal teveel geld weggesmeten.

Ik wil eerst alle producten uit elke categorie opgebruiken. Maar heb ik bv. al mijn mascara's opgebruikt en heb ik er geen meer, dan pas mag ik weer een nieuwe kopen (slechts 1!). Ik merkte dat ik minder spaarde en mijn geld uitgaf aan nutteloze dingen, die daarna bleven liggen. Ik ben nu bezig alles uit te zoeken en verkopen, weggeven of gooien (die kapot zijn) en het voelt best goed! Ik ben nu bijna een maand bezig, heb nog niets gekocht, en ik mis het niet ook! Nu gebruik ik steeds mijn producten die ik al heb en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.

Natuurlijk heb ik een aantal aanpassingen gemaakt en ga ik er nog meer moeten maken. Zo zullen er niet veel 'nieuwe' producten op mijn blog passeren aangezien ik niks meer zal kopen. Wel zal ik met mijn producten die ik al heb meerdere looks enzo gaan creëren. Je kan heel wat leuke content voor je blog verzinnen ook al mag je niks meer kopen en dat vergeten sommige mensen soms omdat er elke dat nieuwe releases uitkomen. We hoeven echt niet elk product te kopen die andere ons aanbevelen enkel en alleen om te kunnen zeggen dat we dat product ook hebben om het vervolgens weer in een hoekje te gooien nadat we het hebben gereviewed. Ik wil een hoop gaan sparen en ik moet zeggen dat ik op een maand tijd al heel wat heb uitgespaard door geen onnodige rommel te kopen. Ook wil ik veel producten op gebied van make-up gaan opmaken en meedoen met 'project panning' wat ook heel populair is momenteel (moet je op You tube maar eens opzoeken). Ook volgen er nog veel opgemaakt artikelen enz.. Ik heb ook nog een aantal reviews van vorig jaar nog staan en een aantal producten die ik nog niet voor jullie had gereviewed van voor kerst, deze komen ook nog online.

Hopelijk zijn jullie geïnteresseerd naar deze veranderingen en omdat ik het nog niet heb neergezet hier, een fijn en gezond 2020 voor jullie allemaal!

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
Bedankt hiervoor, Kimberley! We geven met z'n allen zo veel geld uit aan zo veel spullen die we niet nodig hebben. De consumptiemaatschappij is een beetje doorgedraaid. Nieuwe producten of niet, ik blijf je zeker volgen! 💖 Ik ben benieuwd welke content je zoal gaat creëren!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)