Opgemaakt/Empties #22 XXL

Ik heb weer een heleboel producten opgemaakt en dat betekend dat het weer tijd is voor een opgemaakt artikel! Ben je benieuwd naar welke producten ik heb opgemaakt afgelopen tijd en wat mijn favorieten/non favorieten zijn? Lees dan zeker verder...

Laten we zoals altijd beginnen met de doucheproducten. Jammer genoeg ontbreekt er een product die ik per ongeluk heb weggesmeten en dat is een Zwitsal - schuimbad fles, één van mijn favoriete geuren! Verder gebruikte ik nog deze fles Dove - Go fresh met granaatappel en lemon verbena op. Ook één van mijn favoriete geuren en het product werkt enorm fijn. Je huid wordt goed gevoed en is achteraf heel erg zacht. Deze fles kocht ik bij Action.


Nog een favoriet die ik heb ontdekt is deze douchegel van Sunlight met Grapefruit. Deze ruikt zo enorm fris en zomers! Met deze douchegel heb je het gevoel dat je ook echt 'schoon' bent. Ideaal voor deze zomer! Als je fan bent van The Body Shop douchegel met grapefruit, deze is net hetzelfde, maar dan goedkoper!


Vroeger gebruikte ik elke random shampoo die ik kon vinden, maar sinds ik deze shampoo heb ontdekt kan ik niet meer zonder! Dit is de Nivea - Comforting micellar shampoo.

Je hebt deze in 2 varianten. Deze met de roze dop is voor een kwetsbaar en gevoelige hoofdhuid. Deze geeft een zachte reiniging en bevat waterlelie extracten. Deze irriteert de hoofdhuid niet, versterkt de elasticiteit van het haar en beschermt de natuurlijke PH-balans van de huid. Ook bevat deze geen siliconen, wat erg fijn is! Ook heeft deze een enorm lichte geur die enorm lekker is!

Deze is absoluut een favoriet geworden en ik heb er momenteel al 10 in voorraad staan! Dit zegt dus hoeveel ik van dit product hou!


Een product dat jammer genoeg enkel tijdens de kerstperiodes te krijgen is, is deze Glazed Apple Body Butter van The Body Shop. Ik had deze tussen een heleboel producten nog liggen en ik wil zoveel mogelijk producten opgebruiken vooraleer ik nog iets nieuws koop. Bij deze heb ik nu ook deze opgebruikt en heb ik eindelijk weer wat plaats!

De geur van dit product is geweldig! Deze lijn zou zeker en vast in het vaste assortiment mogen komen samen met de citroenlijn die ze uit hun assortiment hebben gehaald. De Body butters van The Body shop zijn enorm fijn en enorm voedend voor de huid! Heb je een enorm droge huid, dan is deze zeker iets voor jou! Enorm veel geuren verkrijgbaar in de winkel!



Nog een product voor het haar is dit haarmasker met karité boter en advocado-olie van Garnier. Nadat ik mijn haar heb gewassen breng ik dit masker aan op mijn haar en laat ik deze 5 min inwerken, daarna spoel ik deze goed af. Mijn haar voelt dan enorm zacht en glad aan en het is niet meer droog! Dit is echt een topproduct! Ook zijn deze in shampoo en conditioner verkrijgbaar! Aanrader!



Ik ben enorm fan van de Dove deodorants en vooral deze met de naam beauty finish is een favoriet, vooral omdat deze een enorm lichte geur heeft, maar toch de hele dag door beschermt en geen geurtjes doorlaat!


Ook maakte ik deze keer een parfum op. Geen grote flacon, want deze heeft maar 15ml, maar deze moest ook maar eens opgebruikt worden. Dit is de parfum nr 15 Orange Blossom van The master perfumer, een lijn die te koop is bij Kruidvat.

Eerlijk gezegd was dit een fijn product, maar na een tijdje begon ik de geur een beetje zat te worden. Vooral omdat ik meer voor citrusgeuren ga en deze een bloemige geur is. Ze hebben verschillende geuren en verschillende groottes van flesjes, wat fijn is. Deze specifieke geur zal ik niet meer kopen omdat ik teveel producten nog heb liggen, maar deze parfum was zeker niet mis!


Ik maakte ook nog eens een lippenbalsem op! Deze is van het merk Bee Natural en heeft een granaatappel geur/smaak. Deze is 100% natuurlijk! Een product dat ik ooit een bij een Deauty box kreeg. Fijn product!


Een product waar ik niet zo een fan van was is deze mascara van de Action. Ik heb deze slechts 5 keer gebruikt en deze was al uitgedroogd! Ook de verpakking was helemaal scheef gemaakt en de borstel deed ook niks voor mijn wimpers. Deze ga ik zeker en vast niet opnieuw kopen!



Ik ben de laatste tijd helemaal into de maskers en ik heb er heel wat opgebruikt de laatste tijd. Deze Garnier Skinactive Hydra bomb sheet masks zijn enorm verkoelend, hydraterend en werken super fijn! Eén van mijn favoriete gezichtsmaskers!


Een nieuw product dat ik ontdekte bij de Action zijn deze Hydrogel lip maskers! Dit is een soort 'siliconen velletje' die je op je lippen legt voor een 20-tal minuten en daarna het overige product in de lippen inmasseert. Deze zorgen voor zachtere en vollere lippen volgens de verpakking. Zacht ja, maar vollere lippen heb ik er zeker niet van gekregen. Toch is het een fijn product als je eens een verwendag wil inplannen!


Ook maakte ik heel wat gezichtsmaskers op. De grote gezichtsmaskers zijn alle 4 van de Action. Diegene met granaatappel was mijn favoriet! Ze zijn allemaal aan te raden qua werking. Ook de geur is aangenaam. De sheet masks zijn heel goed in product gedrenkt en ze hydrateren de huid enorm goed. Ook achteraf voelde mijn huid heel erg zacht en gehydrateerd aan. Zeker een aanrader.

De kleinere verpakking was een masker van Vichy met Mineralizing thermal water. Het was een soort gel die je op de huid moest aanbrengen en daarna afwassen, maar een echte fan was ik hier niet van. Het product was erg kleverig en waste er niet zo makkelijk af. Ook begon mijn huid enorm te tintelen na 5 min en zag mijn huid er redelijk rood uit na afloop. Deze ga ik niet meer opnieuw kopen, maar ik heb er nog een aantal liggen die ik nog moet opgebruiken, dus jullie zullen deze misschien nog voorbij zien komen.



Ook maakte ik weer 2 pakjes met make-up reinigingsdoekjes op. Ik gebruik deze om swatches te verwijderen, niet op mijn huid te reinigen. Deze zijn van de Aldi (merk Biocura) en werken perfect om swatches te verwijderen en ze ruiken ook fijn. De roze verpakking zijn er voor de gevoelige huid.


En ook weer een pakje wattenschijfjes van het merk Biocura ... Ook van de Aldi en deze werken perfect.


Volgende product heb ik eindelijk opgemaakt. En ik zeg eindelijk omdat er maar geen einde aan leek te komen. Deze Heel Genius voetcrème van het merk Soap & Glory was heel vettig en daardoor had je nooit veel nodig om te gebruiken. Jammer genoeg was de geur niet echt mijn ding, maar ik heb deze toch verder opgebruikt.

Het product zelf is wel top! Deze hydrateert heel goed de huid en verzachtte ook enorm. Het enige jammere was dat deze niet zo snel introk in de huid en dat je kousjes nodig had om aan te doen nadat je het product had ingesmeerd. Anders hangen je lakens of vloer vol met vetplekken!


Als laatste gebruikte ik ook nog enkele Lush producten op. Als eerste deze Lush - Magic Wand, wat eigenlijk een bubble bar in een stervorm zou moeten voorstellen, maar deze is nu dus op. Als je houdt van de geur Snow Fairy, dan is deze ook zeker een favoriet! Een lekkere zoete geur! En het fijne is dat je deze meerdere keren kan hergebruiken! Ik deed er zo een 5-tal keren mee.


Ook maakte ik een bruisbal op met de naam Dragon's Egg, een grote, witte bruisbal die een heerlijke citroengeur heeft en vol zit aan de binnenkant met gekleurde confetti!


Als laatste nog een bubble bar met de naam The Comforter. Ook deze heeft een heerlijke geur en lijkt een beetje op Candy Mountain bruisbal qua geur. Ook deze kan je meerdere keren gebruiken!


Dit waren weer alle producten die ik heb opgebruikt deze keer! Naar welke producten zijn jullie benieuwd en wat zijn jullie favorieten?

xx Kimberley

Reacties

You will see swelling reduce drastically over the first day but it can take 3-5 days before your lips are back to normal. vollere lippen procedure can easily be performed without any painkiller.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)