New shoes!

Een poosje terug kocht ik bij Zalando vier paar nieuwe schoenen. Jawel, vier paar! Shame on me...
Ik heb de laatste tijd een echt schoenenverslaving. Deze ene keer zijn het juwelen, daarna make-up. Wie kent dat dilemma nu niet :). Vandaag laat ik jullie zien welke schoenen ik heb gekocht. Alle schoenen komen van de webshop Zalando. De links staan telkens onder de foto! Veel plezier.



De schoenen hierboven zijn van het merk Zign en zijn sneaker wedges. Schoenen met een sportief uitzicht, maar met een sleehak vanbinnen die je niet kan zien! Je zou denken, sportschoenen met een sleehak? Jawel! Ze zitten supergoed aan mijn voeten. Eerst was ik er een beetje bang voor omdat ik geen schoenen met een hak kan dragen omdat ik geen 'brug' heb (in de volksmond 'platvoeten'). Het doet namelijk heel veel pijn wanneer ik hakken aandoe. Ik heb deze al verschillende keren gedragen en ik heb nog geen enkele keer pijnlijke voeten gehad. Een aanrader voor meiden die op hakken willen leren stappen. Ze zijn niet superhoog, zitten makkelijk en je oogt meteen wat groter!

Ik kocht deze schoenen voor €79,95, maar ze zijn nu te koop voor €39,95!! Ze zijn verkrijgbaar in Beige, Blauw en Zwart!
Je kan ze hier vinden: http://www.zalando.be/zign-enkellaarsjes-met-sleehak-beige-zi111a07q-102.html




Nog een paar sneaker wedges die ik kocht zijn deze. Deze schoenen zijn ook van het merk Zign. Ik heb al verschillende schoenen van dit merk gekocht en vindt ze allemaal erg fijn! Deze kocht ik voor €69,95, maar ze zijn nu te koop voor €54,95. Deze zijn verkrijgbaar in Beige, grijs en zwart.

Je vindt ze hier: http://www.zalando.be/zign-enkellaarsjes-met-sleehak-grijs-zi111a07h-102.html






Het volgende paar kocht ik met de herfst in gedachten. Ik vindt deze superleuk staan op skinny jeans voor deze herfst. ze hebben een leuk printje aan de binnenkant en een mooie afwerking aan de buitenkant! Deze schoentjes kocht ik voor maar €19,95 en zijn ook van het merk Zign, maar zijn volledig uitverkocht! 



Het laatste paar schoenen zal niet iedereens favoriet zijn, maar ik kan niet zonder! Ik had al een paar UGG's in het zwart (Classic short zwart) en heb deze twee jaar gedragen en er is nog steeds niets aan. Ik wou ze ook al een tijdje in het bruin zodat ik ze met een bruine tas kon dragen. Ik zal zeker geen kou lijden deze winter :). Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar ik zie ze als een investering. Deze waren €199 en vindt je hier: http://www.zalando.be/ugg-australia-classic-short-outdoorboots-bruin-ug1-fzw-0010-99.html


Dit waren ze! Welke is jullie favoriet? Laat me zeker iets weten in de comments! Zoeken jullie een leuk paar schoenen? Dan vindt je zeker en vast iets op Zalando.be! Ze hebben zoveel verschillende merken en de maten kloppen altijd perfect. Ik heb altijd een 42 en heb deze al elke keer besteld en ze pasten perfect!

Prettige dinsdag!

xxx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)