The Balm - Mary-Lou Manizer Highlighter

Een merk waar ik tegenwoordig helemaal weg van ben is The Balm. Ze hebben hele goede producten en de verpakkingen zijn geweldig. Het enige nadeel? Ze zijn wat aan de duurdere kant. Maar hé, zo lang ze hun werk doen, vindt ik het prima.

Deze keer heb ik een highlighter uit hun assortiment om te reviewen. Deze highlighter heet de Mary-Lou Manizer.



Zoals ik al zei zijn The Balm producten heel mooi afgewerkt en hebben een leuke verpakking waar ik altijd een beetje om moet lachen. Deze keer een Mug-shot van een vrouw met daarop de zaken waarvan ze verdacht wordt zoals in de Amerikaanse gevangenissen. Heel leuk gedaan!


Wanneer je de verpakking openklapt heb je een grote spiegel. Ideaal om mee te nemen onder weg om je make-up aan te brengen en bij te werken. Op het eerste zicht lijkt het product meer een bronzer omdat het een ietwat donkerdere kleur heeft dan de standaard highlighters die meer een witte kleur hebben.


Op het eerste zicht zou je zeggen dat je geen glitterpartikels in het product terug kan vinden, maar eens je hem hebt geswatched of aangebracht heeft het product zo een mooie glow! Hij komt ook lichter over op je huid dan je hem zo in de verpakking ziet. Een prachtige highlighter die bij iedereen past!

Hoewel het een highlighter is kan je hem ook best gebruiken als oogschaduw of om je binnenste ooghoeken te accentueren.
Hij heeft een prachtige pigmentatie en staat heel mooi! Bij de meeste highlighters mag je niet te veel aanbrengen of het is snel too much. Bij deze heb je dat helemaal niet. Ik vindt het één van de beste highlighters die er momenteel is!





Wanneer je hem aanbrengt voelt de highlighter heel erg zacht aan en hij blend makkelijk uit. Als er meiden zijn die een supergoede highlighter zoeken, dit is hem! Wanneer jullie hem in de winkel tegenkomen raad ik jullie aan om hem zeker eens te testen. Ik kocht mijn highlighter bij de webshop Boozyshop.nl, maar ik heb gezien dat ze deze momenteel niet meer verkopen. Je kan hem verkrijgen via Sephora of online via Ebay. Wie weet waar je ze nog kan kopen, laat gerust iets weten bij de comments! Ik betaalde ongeveer €23 voor dit product! Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een prachtplaatje !

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)