Zoella Beauty Shoplog

Jullie hebben zeker en vast al van Zoe Sugg (Zoella) gehoord als je veel op You Tube vertoeft en een beetje de beauty wereld volgt. Deze dame heeft meer dan 10 miljoen volgers op haar kanaal en heeft ook een eigen beauty lijn. 

Nu volg ik haar al een hele tijd en de producten uit haar verschillende collecties zagen er tot nu toe al heel leuk uit, maar je kan ze niet overal krijgen. In het begin waren deze producten enkel verkrijgbaar via de drogisterij Boots in Engeland, waarvan Zoella dus is. Tot dus kort dan wel, want sinds enkele weken verkopen de webshop Boozyshop (Nederland) en drogisterij Di (België) ook deze producten! 

Ik ben helemaal losgegaan met de producten en heb een heleboel Zoella Beauty producten besteld! Ben je benieuwd naar wat ik heb gekocht? Kijk dan verder!

Bij Di hadden ze de laatste nieuwe collectie met de naam Splash Botanics te koop. Deze hadden ze, samen met nog andere producten, niet bij Boozyshop te koop. Daarom heb ik bij alle 2 de webshops gekocht.


Het eerste product wat ik kocht bij Di is deze Botanic'eau Body Mist van de laatste nieuwe Splash Botanics collectie. Deze collectie heeft een waterige, bloemige geur met als topnoten freesia en delicate irissen. Een heerlijke zomerse maar lichte geur! I love it! Deze kost €9,99.



Van dezelfde collectie kocht ik ook de Body Sorbet met de naam Quench me. Het product voelt erg zacht aan en heeft meer een soort opgeklopte, luchtige textuur. Hij voelt enorm zacht aan op de huid en is niet dik of kleverig. Ook trekt deze meteen in in de huid en laat deze de geweldige geur na op de huid. Deze kost €8,99.



Ook kocht ik het gezichtsmasker van deze collectie (€2,99) maar ik heb deze nog niet uitgetest, een Moisturising Body Wash met de naam Make A Splash (€7,50), een Bubble Bath Soak met de naam Drench Me (€9,99) en een Lip Oil met de naam So Soft (Helaas uitverkocht).


De lip Oil heeft een fijne werken. Hij verzorgt je lippen enorm goed, zeker als je last hebt van droge en kapotte lippen met dit warme weer. Ook ruikt deze overheerlijk naar kersen! Het product voelt niet kleverig of raar aan op de lippen en het is handig om mee te nemen in je tas!



De Bubble Bath Soak is dus badschuim die heerlijke bubbels maakt! En de verpakking lijkt op een melkkarton, wat er echt super leuk uitziet!



Ook kocht ik als laatste een grote fles ( 45ml) Body Mist van de Blissful Mistful lijn. Ik kocht deze namelijk omdat ik via Boozyshop de kleine versies kocht en ik deze enorm lekker vond ruiken, daarom bestelde ik namelijk nog een grote bij de Di. (€9,99)

Deze geur kan ik het beste omschrijven als een zachte, vrouwelijke geur met noten als aardbei, pompelmoes, viooltjes, jasmijn en gardenia. Een heerlijke geur die iedereen wel lekker vindt.


Bij Boozyshop kocht ik ook nog een aantal dingen die ze van Zoella Beauty verkochten. Ze hadden niet erg veel producten, maar ik heb toch een aantal leuke dingen kunnen scoren, waaronder deze set met 3 mini Body Mists (3x15ml). Deze heet de "Good things come in 3" set. (€14,99)

De middelste is de mini van de Blissful Mistful van hierboven. Verder zit er ook nog een mini van de Sweet inspirations lijn in en een mini van de Let's Spritz! collectie.

De Sweet inspirations heeft een warme geur met zoete amandel, creamy vanille en honing. Meer een geur voor het najaar! De geur Let's Spritz! heeft dan weer een fris en fruitige geur met framboos en Cassis.

De verpakkingen zien er steeds heel erg leuk en schattig uit!


Verder kocht ik ook nog een aantal verzorgingsproducten, waaronder deze Bath & shower cream met de naam Soak Opera, wederom een zachte, luchtige geur. (€6,99)


Ook ga ik de laatste tijd enorm snel door mijn tubes handcrème, daarom bestelde ik er ook eentje van Zoella Beauty om te proberen. Deze heeft de naam Wonder Hand en ik denk dat deze van een afgelopen kerstcollectie is.



De handcrème is heel luchtig en trekt ook meteen in de huid. Deze voelt niet kleverig aan en voedt je handen enorm goed. Ze voelen snel heel erg zacht en gehydrateerd aan. (€7,99)


Als laatste kocht ik ook nog een pot van de Scooper Dooper Foaming Bath Soak (€9,99) een pot badschuim dus en een pot van de Wondrous Whip Lightly Whipped Body Cream (€9,99)
die opnieuw allebei erg luchtig en zacht zijn qua geur.

De Body Whip is opnieuw erg luchtig qua textuur en trekt meteen in in de huid.









Dit waren alle producten die ik heb gekocht. Ik denk dat ik voorlopig wel even verder kan op het gebied van badproducten. Hebben jullie deze producten al getest en wat vonden jullie ervan? Wat zijn jullie favorieten?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)