Anastasia Beverly Hills - Amrezy Highlighter

Ik ben heel erg fan van highlighters en ik kan het dan ook niet laten om er telkens meer aan te schaffen. De laatste tijd kon ik de aankopen wat minderen, maar toen ik deze highlighter zag van Anastasia Beverly Hills in samenwerking met You tuber Amrezy was ik meteen verkocht! Dit prachtig exemplaar is een Limited Editie dus grijp hem nog wanneer je kan!


De highlighter komt in een zwart kartonnen doosje met gouden opschrift en kleine sterretjes als versiering. Heel erg leuk!


Het leuke is dat de effectieve verpakking van de highlighter ook net dezelfde verpakking heeft met de leuke sterretjes op! Heel erg mooi. Ook de combinatie van het zwart en goud ziet er ook heel chique uit.


De highlighter zelf heeft een prachtige gouden glans en heeft een leuk golvend patroontje. Wanneer je het product swatched heeft deze een heel erg zachte, bijna nat gevoel. Een heel uniek product.


En hoe kan het ook anders dat deze op de huid er prachtig uitziet. Wanneer je deze in de huid blend, geeft deze een mooie wetlook aan de huid. Eén van de mooiste highlighters die ik tot nu toe heb en heb getest. Zeker en vast een aanrader.

Er is geen enkele fallout te bespeuren en hij blend ook mooi in de huid zonder oneffenheden naar voren te brengen.


Ik heb een heel erg lichte huid en meestal zijn gouden highlighters te donker voor mij, maar deze is geweldig mooi en past bij elke huidskleur. Deze doet mij een beetje denken aan de Mary-Lou Manizer van The Balm maar dan veel mooier!


Ik ben helemaal fan van dit prachtig product! Deze is te koop via de Engelse website van Abh. Deze kan je hier vinden. Hij kost 29£ (ongeveer €34) niet goedkoop maar hij is het meer dan waard!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)