Ontwerp je eigen fotoboek met Fotofabriek.nl! - Samenwerking

Onlangs werd ik door een heel toffe dame gecontacteerd die werkt voor het bedrijf Fotofabriek.nl met de vraag of ik het leuk zou vinden om een eigen fotoboek te maken. En natuurlijk leek mij dit een erg leuk idee! Ik mocht van hen namelijk een A4 Hardcover fotoboek met 24 pagina's ontwerpen en mijn eigen mening/review hierover geven! Super leuk! Ik koos voor een liggende versie.


Na wat rondkijken op hun site kon ik met hun makkelijke software stap voor stap makkelijk het fotoboek ontwerpen. Dit kan je hier doen! De Software hoef je eerst te downloaden voordat je je fotoboek kan ontwerpen, maar dit is volledig gratis!

Om het fotoboek te vullen koos ik voor een aantal foto's van onze voorbije reis naar Curaçao! Altijd leuk als je je herinneringen kan bundelen op een leuke manier! Zowel de cover, de pagina's en de details kunnen allemaal aangepast worden.

Het enige wat een beetje lastig was om uit te zoeken was de uitlijning in het programma, maar als je iets niet snapt kan je je ontwerp altijd opslaan, hulp vragen online en daarna gerust weer verder aan de slag! Je kan je ontwerp namelijk 60 dagen lang opslaan! Na wat uitproberen en aanpassen heb je het programma echter wel snel onder de knie.


Verder kan je alles tot in de details aanpassen. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe de software eruit ziet. In het midden zie je hoe je album er zal gaan uit zien. Links kan je je foto's uploaden, je tekst toevoegen en aanpassen. Verder kan je ook kleine decoraties toevoegen, je indeling van foto's enz. veranderen, je thema's aanpassen en ook je achtergrond veranderen! Je kan dus oneindig veel dingen aanpassen naar je eigen keuze!


Hieronder zie je de foto's van het volledige album en dus ook enkele voorbeelden van wat je allemaal kunt doen met dit programma. Alle foto's zijn foto's die ik met mijn vriend hebben genomen en mogen dus ook niet gekopieerd worden! De gehele voor- en achterkant zijn trouwens ook één grote foto!

Het papier is goed van dikte en de albums zijn lekker dun en compact waardoor ze weinig plaats innemen.













Je kan tekst toevoegen waar je maar wil.




De hartjes in de rechter bovenhoek zijn met het vakje 'decoraties' toegevoegd.











Na een week had ik ongeveer het album binnen. Wanneer er foutjes in het album zijn, worden deze ook aangepast en je wordt ook nog even verwittigd zodat je nog eens kan nakijken! Er zit zeker en vast veel zorg in de opvolging van het product. Ook toen het boek werd gemaakt kreeg ik een mailtje met een video in waarin je kon zien hoe ze jouw boek in elkaar steken! Wat geweldig was dit. Dit filmpje kan je hieronder zien!

De foto's zijn van geweldige kwaliteit en het album is mooi afgewerkt.



Wanneer ik mijn pakje kreeg (via Postnl) zat deze enorm goed verpakt in een speciale kartonnen verpakking en ook het boek zat nog eens in plastic verpakt. Heel erg fijn! Ook zat er een foldertje in met een handtekening en een bewijsje dat deze zorgvuldig was nagekeken!


Fotofabriek.nl is een fijn bedrijf die de klant voorop stelt en zeker en vast de moeite doet om een kwaliteitvol product af te leveren. Ik ben zeker en vast fan en kan jullie garanderen dat jullie producten zeker en vast met goede zorgen zullen worden verwerkt!

Ook kan je nog meer andere producten bestellen zoals kalenders, visitekaartjes, enz... 
Het boek dat ik heb gekregen kost normaal gezien €22,99 en de levering is ook heel erg snel! Het was enorm leuk om met dit bedrijf samen te werken en ik wil bij deze ook Fotofabriek.nl bedanken voor deze samenwerking!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)