I Heart Makeup - Chocolate Orange eyeshadow palette

Er zijn al heel wat chocolate palettes de revue gepasseerd in make-up land en er zullen er ongetwijfeld nog heel veel volgen. Het merk I heart Makeup heeft alweer een nieuwe palette aan hun assortiment toegevoegd. Deze heeft de naam Chocolate orange en heeft , zoals de naam al doet vermoeden, warme tinten waaronder enkele oranje tinten.

De palette heeft net zoals de andere palettes een leuke, kunststoffen verpakking die eruit ziet als een smeltende chocoladereep. De chocolade heeft deze keer een oranje kleur. 


Aan de binnenzijde zit er een handige spiegel en over de oogschaduwkleuren ligt er een plastic folie om ze te beschermen. Daarop staan ook de namen van de kleuren. Het enige jammere aan deze palettes is dat de namen niet in de palette zelf staan. Deze plastic folies zijn namelijk heel erg makkelijk kwijt te geraken. En ik kan het weten, want wanneer ik deze review schrijf is die van mij al verdwenen...


De oogschaduws hebben een soort van appelsien geur maar dit is niet overweldigend. Je moet al van dichtbij ruiken om er iets van op te merken. Verder bevat de palette 16 verschillende oogschaduwkleuren waarvan 2 pans groter zijn dan de andere. Dit zijn namelijk 2 highlight kleuren.

In totaal zitten er 10 matte tinten in de palette. De overige kleuren zijn shimmer kleuren.


De oogschaduws zijn heel erg goed gepigmenteerd, zeker voor een budget palette zoals deze. Het enige nadeel is dat ze wat fallout kunnen hebben, maar met je kwast goed af te tikken kan je dit goed verhelpen. Verder kan ik niet snel iets negatiefs over deze oogschaduws zeggen.

Rij 1

v.l.n.r. It's Mine/ Clementine/ Chocolate orange/ Ribbon/ Silky smooth

Rij 2

v.l.n.r  Gift/ Tap it/ Lush/ Segment/ Pip/ Orange

Rij 3

v.l.n.r. Smash/ Peel/ Dessert/ Nibble/ It's One

Ooglooks






Ik ben heel erg tevreden over deze palette! Zoek je een budget palette met warme tinten en die goed is van kwaliteit? Dan kan ik deze zeker en vast aanbevelen. Ik kocht deze bij Boozyshop voor €9,95!

Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)