AliExpress Makeup kwasten

Ik had al een tijdje een aantal kwasten op het oog die ik wou aanschaffen op Ali Express en ik heb ze onlangs dan maar allemaal samen besteld. Ik kreeg ze deze week binnen en wil ze graag aan jullie laten zien. Ik kocht alles bij de winkel 'be your gracefulness Store'

In totaal kocht ik 4 verschillende kwasten bij dezelfde verkoper en ik betaalde voor alle 4 de kwasten €6,53! Een heel erg fijne budgetprijs! Ook benieuwd naar welke kwasten ik kocht? Kijk maar lekker verder!


De eerste kwast kocht ik met de bedoeling om als poederkwast te gebruiken. Ik heb een grote poederkwast van MAC maar op de een of andere manier zijn die haren zo hard en prikken ze in mijn gezicht. 

Deze daarentegen is net het tegenovergestelde! De haartjes zijn super zacht en toch zijn ze stevig genoeg om als goede poederkwast te dienen!


De kwast heeft een soort vierkanten handvat in een mooie rosé gouden kleur. De haartjes hebben een ombre overloop van roze naar wit. Heel erg mooi afgewerkt! De kwast is van super goede kwaliteit en de haartjes zitten heel stevig vast. Ook zitten de haartjes mooi gelijk en vallen er geen haartjes uit.


De kwast ziet er super goed uit en werkt ook nog eens super fijn! Niet alles hoeft altijd duur te zijn om goed te werken!


Deze poederkwast kostte slechts €1,48!

De volgende kwast is een dupe van de Nars Yachiyo kwast! De originele kwast kost zo een €55, maar ik kocht deze dupe voor slechts €1,71!

De originele kwast heeft een smallere bovenkant bij de haartjes, deze is meer bol. Voor de rest zien de kwasten er redelijk hetzelfde uit. Natuurlijk heb ik de originele kwast zelf niet, maar deze ziet er heel erg goed uit.


Het handvat is net als de originele met touw omwikkelt, maar de bovenzijde (haartjes) heeft een bollere vorm dan de originele. Toch voelen de haartjes super zacht aan en werken ze ook prima. Ook bij deze kwast geen losse haartjes en losse deeltjes te bespeuren.


Je kan deze voor verschillende doeleindes gebruiken zoals voor poeder, blush, enz... Het is maar wat je zelf liever gebruikt.


Ook deze kwast ziet er geweldig goed uit en ik kan niet wachten om deze verder te gebruiken!

De derde kwast is ook een dupe voor een Nars kwast. Deze is een dupe voor de Nars Ita brush. Veel merken hebben deze ook al proberen na te maken en natuurlijk kan je deze dupes ook op Ali vinden.

Deze kwast ziet er niet 100% hetzelfde uit als de Ita kwast, maar het is niet voor niets een dupe. De kwast heeft een houten handvat dat plat en breed is. Het hout voelt heel erg glad aan en er steken geen scherpe kantjes of dergelijke uit.

De haartjes zitten goed vast en er steken of vallen ook geen haartjes uit!


Door de vorm van de kwast en de platte kant is deze kwast ideaal om te contouren en je gezicht te bronzen. Deze past mooi langs de vorm van je jukbeenderen en deze werkt geweldig goed! 


Ook bij deze kwast zijn de haartjes super zacht en werken ze heel goed!


Deze kwast kostte slechts €2,08! De voorgaande 3 kwasten kwamen in een gewone plastic verpakking toe, maar ze waren allemaal mooi intact gebleven.

De laatste kwast kwam ook nog eens verpakt in een soort netje om de haartjes goed stevig te houden.


Deze kwast bestelde ik om te gebruiken als foundation kwast. Normaal gezien gebruik ik steeds mijn beauty blender maar ik wou eens iets anders proberen.

De haartjes zijn enorm stevig en staan heel dicht op elkaar. Bij deze kwast merkte ik wel dat er hier en daar een haartje omhoog uitstak of uitviel, maar niet in grote mate.


Je kon bij alle kwasten ook soms kiezen welke kleur handvat of haartjes je wou, mocht je een andere kleur liever hebben. Ik koos bij deze voor een lichtroze kleur qua handvat. Voor de rest is de kwast afgewerkt met gouden details. De kwast is heel stevig en zeker en vast heel erg fijn voor foundation of crème producten aan te brengen aangezien je deze goed op de huid al deppend kunt gebruiken.




Deze kwast was slechts €1,28! Ik ben heel erg blij met alle kwasten en voor €6,53 heb ik zeker en vast een mooie deal gekregen! Ben je op zoek naar fijne en betaalbare kwasten? Neem zeker even een kijkje op Ali Express!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)