Zwitsal - Eau de Zwitsal

Zwitsal is een merk waar we zeker allemaal mee bekend zijn. De typische Zwitsal geur is een vertrouwde geur bij de meeste onder ons en roept bij mij, en waarschijnlijk nog vele anderen, veel leuke herinneringen op.

De eau de parfum van Zwitsal die al een aantal jaren populair is, was zeker een verrassing voor mij aangezien ik niet wist dat deze verkrijgbaar was. Vooral in Nederland vindt je deze bij Kruidvat en de Etos. Hier in België heb ik ze nog niet bij Kruidvat gezien (toch niet bij de gewone filialen), maar wel bij Colruyt.

Het parfum bestaat al sinds 2010. Het idee kwam er eigenlijk nadat een aantal Zwitsal fans op Hyves met het idee kwamen om dit te launchen. Zwitsal kon natuurlijk niet achterblijven en werkte het idee uit tot dit leuke product. Sindsdien is de geur mega populair! 



Het product komt in de vertrouwde gele/oranje verpakking met het babyhoofdje op de voorzijde. Op de achterzijde vindt je wat meer informatie over het product. Het is een simpele verpakking, maar je weet meteen over welk product het gaat!


Natuurlijk kan je dit product naast je huid ook verstuiven op je beddengoed en kleding maar ook gewoon in huis. Je kan de heerlijke geur van Zwitsal overal nalaten.


Het parfum komt in dit simpele, glazen flesje met dikke wand. De dop en de verstuiver hebben een matte, gouden tint. Ook het logo staat er op de voorzijde in een oranje kleur op. Het flesje heeft een ietwat simpele, maar chique vormgeving. Het ziet er alvast goed uit voor een budgetparfum. Het merk is vooral bekend van hun kinderproducten, maar deze ziet er alvast niet kinderlijk uit.

Ik ben zelf ook heel erg fan van de geur, ik heb zelf de wasverzachter van Zwitsal om mijn lakens mee te wassen! Tot grote spijt van mijn vriend, die niet zo een fan is van de geur. Maar hé, ik draag deze lustig verder! 

Voor een flacon van 95ml betaalde ik €13,99. Redelijk budget! Hebben jullie deze al in huis of geprobeerd?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)