Wet 'n Wild - Megaglo Highlighting Powder - The Sweetest Bling

Wet 'n Wild is één van mijn favoriete budgetmerken. Voorheen kon ik enkele producten vinden hier in België bij Dreamland, de speelgoedwinkel, maar niet alle filialen hebben een stand staan. Onlangs is dit merk te koop via Boozyshop, zodat iedereen deze nu makkelijker kan shoppen.
  
Ik zag op verschillende Amerikaanse blogs deze nieuwe Megaglo highlighting powder in de kleur The Sweetest Bling, maar ik wist niet zeker of deze verkocht zou worden op hun site. Gelukkig hadden ze deze te koop en heb ik hem meteen besteld, want deze is super mooi!


De verpakking zelf heeft niet veel speciaals en heeft een simpele witte verpakking met een doorzichtig dekseltje. De highlighter zelf heeft in het midden een hartjes patroon en bestaat uit 2 verschillende kleuren, een witte kern en een roze tint. Heel erg mooi!



De pigmentatie van de highlighter is geweldig! Je hoeft maar een klein beetje aan te brengen en je hebt meteen al een mooie glow. De textuur van het product is zacht, maar fallout heb je totaal niet. Kortom, een geweldig product!

Je kan de highlighter zo sterk aanzetten zoals je zelf wilt. Ik ben helemaal fan!





Je kan deze highlighter voor €5,29 bij boozyshop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)