Sugarpill - Liquid lip colours - Kim Chi & Trinket

Deze liquid lip colours van Sugarpill staan al een tijdje op mijn verlanglijstje maar deze waren steeds uitverkocht. Toen ik ze uiteindelijk allebei in stock zag staan bij de webshop Themakeupspot heb ik niet getwijfeld en ze dan ook meteen besteld.

Ik ging voor de kleuren Kim Chi en Trinket. De verpakkingen zijn anders omdat de Kim Chi kleur een samenwerking is. 




De liquids hebben een doorzichtige huls met het logo van sugarpill erop en ze hebben een witte dop. De verpakkingen lijken net op de velour liquid lipsticks van Jeffree Star.


De liquids zijn vloeibare lipsticks met een creamy, mousse-achtige textuur die een langdurige formule hebben waardoor de lippen niet droog doet aanvoelen.

Als je de liquids van Jeffree Star al hebt gebruikt, dan ken je ongetwijfeld ook de applicators en zal je deze net als iedereen heel erg fijn vinden aanbrengen. Als dit zo is, dan heb ik heel goed nieuws want deze applicators zijn net dezelfde! Ze brengen makkelijk aan in de hoeken, nemen de juiste hoeveelheid product ineens op en zijn heel erg zacht en handig.


De kleur Kim Chi heeft een heel erg mooie lavendel/mauve kleur met transparante aqua en violet shimmers en een matte finish. Deze kleur is trouwens ontworpen door de bekende drag queen Kim Chi uit Chicago die eveneens een live-action anime character is.

De kleur Trinket is dan weer een prachtige mauve kleur met gouden shimmers en een matte finish. Ben je niet zo voor shimmers, dan zou ik deze zeker en vast overslaan want je ziet ze zeker en vast zitten.

Wanneer je in de zon staat valt de mooie gouden glans heel goed op. Het is niet overdreven zodat het product korrelig is, maar het geeft net een mooie glans een een speciaal tintje aan de kleur. Ik vindt het er mooi bijpassen en het is eens wat anders.




Trinket


Kim Chi


De liquids zijn goed gepigmenteerd, glijden makkelijk op de huid en zien er ook mooi uit. Ook voelen ze heel erg licht aan op de lippen en blijven ze heel goed zitten. Na het aanbrengen droogden ze ook heel snel op.

Ik vreesde voor de lavendel kleur, maar aangebracht valt deze heel goed mee! Ook trinket is een prachtige kleur. Ook al hou je niet van shimmers, deze zal je toch wel weten te appreciëren. Ik ben zeker enthousiast over deze producten en ga in de toekomst zeker nog producten van dit merk bestellen!

De liquids kosten €18 per stuk en zijn verkrijgbaar via Themakeupspot.be.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)