Pretty Vulgar - Shimmering Swan Highlighter

There's a new brand in (make-up) town! Pretty Vulgar is een nieuw make-up merk die je steeds meer ziet bij de Amerikaanse You Tubers. Een leuk merk met heel wat prachtige producten die in de meest schattige verpakkingen komen.

Voor wie liefhebber is van vogels (zoals ik), dan heb ik goed nieuws, want de producten hebben een vogel als logo, en deze zijn ook in de verpakkingen bewerkt.



Ik kocht van dit schattige merk een aantal producten waaronder deze highlighter met de naam Shimmering Swan.

Het product komt in een witte verpakkingen met glanzende, gouden details en het doosje van het product al afgebeeld op het kartonnen doosje.


Wanneer je de highlighter uit het kartonnen doosje haalt, komt dit schilderijtje tevoorschijn. Letterlijk en figuurlijk, want deze highlighter lijkt net ingekaderd! Deze heeft een mooie, glanzende zilveren kleur. De binnenzijde van het dekseltje is doorzichtig met daarop het logo van Pretty Vulgar met het vogeltje.

De blush uit de collectie heeft dan weer een gouden kadertje, de bronzer een koperen. Leuk dat er veel aandacht wordt besteed aan de verpakking, maar is het product zelf wel oké?


Op de achterzijde kleeft er een sticker met de naam van de highlighter.


De highlighter heeft een mooie champagnekleurige tint en voelt heel erg zacht aan qua textuur. Van zodra je je het product met je vinger swatched komt er een prachtige glans vanaf. Deze highlighter is zeker geschikt voor meiden met een lichte huidskleur.



Het product brengt makkelijk aan, blend mooi in de huid en blijft heel goed zitten de ganse dag door. Ook bespeur ik geen fallout wanneer ik het product gebruik en wanneer het éénmaal is aangebracht.


Ook op de huid aangebracht ziet deze er geweldig mooi en subtiel uit. Natuurlijk kan je deze opbouwen hoe intens je deze zelf wil natuurlijk.



Ik bestelde deze highlighter via een groepsorder via de Amerikaanse Sephora (verscheept niet naar België) en is tot zover ik weet nergens anders verkrijgbaar. Wanneer je deze echt graag wilt kan je deze proberen te bestellen via Unitedmakeuplovers waar je ook kan deelnemen aan groepsorders.

Ik betaalde €32 (zonder verzendkosten) voor dit product. Redelijk duur, maar een birdaddict zoals ik kon deze zeker en vast niet laten liggen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)