Pretty Vulgar - Early Bird Eyeshadow palette

Ik ben verzot op alles wat met vogels te maken heeft en toen ik deze oogschaduwpalette van van het merk Pretty Vulgar zag, was ik dan ook meteen verkocht. Er zijn in totaal 2 verschillende oogschaduw palettes verkrijgbaar. De Pretty bird palette met felle kleurtjes en de Early bird palette, met bruintinten die ik heb gekocht.

Ook al ben ik een enorme vogelfanaat, de palette met de felle tinten heb ik niet gekocht omdat ik zulke kleuren amper gebruik.

De palette komt in een kartonnen verpakking met gouden details en een prachtige verpakking met een tekening van een vogel. De andere palette heeft ook een tekening maar met een kanarievogel op de voorzijde. Heel erg mooi. 



Aan de binnenzijde heeft de palette een heel ander uitzicht. Wederom een mooie tekening met gouden details en mooie subtiele print als achtergrond. De vormgeving van deze palette is prachtig! Je ziet dat er veel liefde en tijd in de verpakking is gestoken. Ook krijg je aan de binnenzijde nog een handige spiegel!


Wanneer ik de palette openmaak kan je de mooie kleurtjes zien zitten. Deze zitten wederom mooi vormgegeven. De kleuren zijn ingedeeld in een getekende vogelkooi. Heel erg origineel!


De palette telt in totaal 12 verschillende oogschaduwkleuren en bevat 6 matte oogschaduwkleuren en 6 shimmery tinten. Een mooie verdeling qua finishes. De textuur van de oogschaduws is heel zacht en wanneer je deze swatched of aanbrengt kan je lichte fallout krijgen. Door je kwast even af te tikken is dit al verholpen!

De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd, ook de lichtere kleuren in de palette. Er zijn zowel kleuren aanwezig om te highlighten, om als overgangskleur te gebruiken en om in de crease te gebruiken om de kleur steviger aan te zetten. Zeker een handige palette om mee te nemen onderweg!



Een vriendin van mij bestelde deze palette via de Amerikaanse Sephora via enkele omwegen aangezien ze niet in België en Nederland leveren. Later zullen deze producten misschien via de Franse Sephora of andere online winkels verkrijgbaar zijn, maar niks is zeker!

Deze palette kan je hier terugvinden. Mocht je op reis gaan naar Amerika, koop je deze het beste in de Sephora zelf! De palette kostte $35 en is zeker en vast een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)