Nyx - Perfect Filter Eyeshadow Palettes - Golden Hour & Rustic Antique

Toen ik zag dat Nyx met nieuwe palletjes uitkwam werd ik meteen enthousiast en al helemaal toen ik de kleuren aanschouwde. Deze nieuwe Perfect Filter oogschaduw palletjes met de namen 01 Golden Hour en 02 Rustic Antique hebben beiden mijn favoriete tinten en dat kan maar één ding betekenen... Ik heb ze allebei gekocht!

Ik heb deze gekocht bij de Nyx stand op het I love beauty event aangezien ze toen net uitgekomen zijn. 

De palletjes hebben beiden een doorzichtig dekseltje en een zwarte onderkant. Verder staat de naam op het dekseltje in witte sierletters. Niet veel speciaals dus. Wat ik wel fijn vindt is dat je de kleuren goed kan zien zitten, zo heb je ook meteen de juiste tinten vast.



In elk palletje zitten er 10 verschillende oogschaduwkleuren. De palletjes hebben een mooie kleurenmix en hebben zowel matte kleuren als crease kleuren, maar ook metallic en shimmer kleurtjes. Ook zijn de palletjes niet zo heel groot en kan je ze makkelijk meenemen onderweg. Je hebt dan een heleboel oogschaduws mee in één palletje.

Jammer genoeg hebben de kleuren oogschaduw geen namen. Die kan ik jullie dus niet meedelen.

01 Golden Hour

Het palletje met de naam Golden hour heeft in totaal 3 matte tinten, de overige tinten hebben allemaal ene glans. Zowel de matte als de metallic tinten hebben een goede pigmentatie. Wel hebben de matte tinten een wat poederige textuur en daardoor kan je wel wat last krijgen van fallout! Tik daarom je kwast zeker goed af! 

Voor de rest zijn dit prima oogschaduws!




Rij 1


Rij 2




02 Rustic Antique

Het palletje Rustic Antique heeft dan weer 4 matte oogschaduwkleuren. De overige hebben ook allemaal een mooie metallic glans.

Net als bij het eerste palletje krijg je fallout bij de matte tinten, voor de rest zijn dit ook prima producten!



Rij 1


Rij 2


Met het palletje Rustic Antique maakte ik deze ooglook...





De kleuren zijn goed gepigmenteerd, de textuur is goed, maar wat poederig en de oogschaduws blenden goed. Ik ben fan van deze palletjes!

Ze kosten €18,95 en zijn wat aan de duurdere kant, maar ik vindt ze alvast beter dan de palletjes van Maybelline en L'Oréal! 

Je kan deze bij de Nyx filialen verkrijgen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)